|   library.tdpu.uz   |   majmua.tdpu.uz   |   eDarslik.tdpu.uz   |   asofaviy ta`lim   |   Pedagog   |   Ota-onalar uchun   |   Kirish   |      


Tarix fakulteti talabalarining malakaviy pedagogik amaliyoti: nazariyadan amaliyotga

Toshkent turizm va biznes KHK va TTESI qoshidagi akademik litsey bilan tarix fakultetining bir necha yillik hamkorligi doirasida bu yilgi malakaviy pedagogik amaliyot jarayonlari ham qizgin davom etmoqda.

Talabalar dastlabki ikki hafta mobaynida passiv amaliyot olib borib, bu davrda barcha fanlar boyicha dars mashgulotlarida ishtirok etdilar va amalda darsning tashkil etilishi, oquvchilar bilan muomala madaniyati, darsga oid bolgan hujjatlar va ularni rasmiylashtirish tartib-qoidalari bilan tanishdilar. Keyingi haftadan boshlab esa biriktirilgan professor-oqituvchilar komagida mustaqil dars mashgulotlarini olib bora boshladilar.

Malakaviy pedagogik amaliyotning muhim xususiyati shundaki talabalar bolajak kasblarining haqiqiy ustasi bolish uchun tamal toshini aynan mazkur amaliyot jarayonidan boshlashadi. Shuningdek OTMda oqitilgan ixtisoslik va boshqa fanlar boyicha maruza, seminar, amaliymashgulot va laboratoriya mashgulotlari davomida organgan bilim, konikma va malakalarini oshirishlariga bevosita komak beradi. Shu bilan birga nafaqat dars mashgulotlarini olib borishni, balki, jamoani boshqarishni, ular bilan bevosita muloqotni amalga oshirish masalalarida malakaviy pedagogik amaliyotning tasiri kattadir. Malakaviy pedagogik amaliyot orta maxsus va kasb-hunar talimi tizimidagi oquvchi yoshlarga talim tarbiya berishning usul va vositalarini orgatadi. Shuningdek yangi pedagogik va innovatsion texnologiyalarni bevosita amalda qollash va uning samaralari ham aynan amaliyot jarayonida kozga tashlanadi.

Talabalarning fikrlariga qaraganda AL va KHKlarda talim-tarbiya olish uchun barcha vositalar mavjudligi, barcha etibor mazkur dolzarb masaldaga qaratilganligi haqida fikr bildirib nazariya va amaliyot ortasidagi tafovut juda kattaligi, bundan tashqari oqituvchilik kasbi birinchi navbatda katta masuliyat talab etishini qisqa vaqt ichida anglab yetdilar. Talabalar kafedralardan biriktirilgan professor-oqituvchilarga darslar davomida amaliy va laboratoriya mashgulotlarini kopaytirish, eng avvalo fundamental bilim berishni yanada takomillashtirish zarurligini takidlab otishdi. Shu bilan birga bugungi zamonaviy pedagogik texnologiyalarni dars jarayonlariga tadbiq etishning samarasi haqida iliq fikrlar bildirib otdilar.

Elektron varianti

5 oktyabr 2015 yil, O`qilgan:3702

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :


  • Pedagogikadan savol

    ARIZ-TRIZ tushunchasi . bildiradi.

    Javob: Ixtiro masalalarini yechish nazariyasi va algoritmini

So`nggi yangiliklar

29 aprel 2017 yil MANAVIYAT
28 aprel 2017 yil Xizmat beminnat
28 aprel 2017 yil Jannatga yol
28 aprel 2017 yil Sumalak sayli
28 aprel 2017 yil 2017 26 ,
28 aprel 2017 yil - :

Foydali manbalar









Bizning loyihalar