Library.tdpu.uz   Elektron majmua   eDarslik.tdpu.uz   asofaviy ta`lim   Pedagog   Kirish      



TOSHKENT DAVLAT
PEDAGOGIKA UNIVERSITETI

Kimyo oqitish metodikasi yonalishining pedagogik amalyoti boyicha hisoboti

Tabiiy fanlar fakulteti Kimyo oqitish metodikasi yonalishi IV kurs 401-guruh amaliyotchilarining Toshkent moliya va iqtisodiyot kollejida olib borayotgan pedagogik amalyoti boyicha hisoboti

Kimyo fanidan fan dasturi, ishchi rejasi, yillik taqvimiy rejasi, guruh murabbiylik ishi rejasi, bilan tanishtirildi va darslarni kuzatib tahlil qilishni organishdi.

Mustaqil ravishda darslarni olib borishdi va ularni o`zaro muhokama qilinib kerakli tavsiyalar muntazam berib borilmoqda. 2 soatlik dars ishlanmasini tuzish tartiblari, darslarda pedagogik texnologiyalarni joriy etish va kompyuter texnikasidan foydalanish masalalari ko`rib chiqilib, darslarga amaliyotchi talabalar tomonidan qo`llanilmoqda.

Murabbiylik guruhlarining guruh faollarini va ularning qiladigan ishlarini, guruh sardori nizomi, kollejning ichki tartib qoidalari, odob-axloq qoidalari haqida batafsil malumotga ega bolishdi. Kamolot yoshlari jtimoiy harakatining rejalari bilan tanishtirildi. Kollejning sinf xonalari gigiyenik talab qoidalariga mos kelishi, dars jadvali togri tuzilganligini,

Ochiq va yopiq Sport zalining mavjudligi, oshxonaning gigiyenik talab qoidalariga mos kelishini organishdi. Murabbiy guruhlarida manaviy-marifiy tadbirlar uyushtirib oquvchilarning psixologig holatlari organildi, bayonnomalar tuzish va hisobotlar tayyorlash organildi.

14 oktyabr 2015 yil, O`qilgan:4397

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :


  • Pedagogikadan savol

    Pedagogik faoliyatini mohirlik bilan boshqarish bu ...

    Javob: Pedagogik texnikadir

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar