Library.tdpu.uz       Elektron majmua       eDarslik.tdpu.uz       asofaviy ta`lim       Pedagog   Kirish      




TOSHKENT DAVLAT
PEDAGOGIKA
UNIVERSITETI

KAFEDRA MUDIRLARIGA ILMIY TADQIQOT IShLARI BOYIChA VAZIFALAR



Kafedralar universitetda fan va talimni rivojlantiruvchi, uning sifatini taminlovchi asosiy bogindir.
Professor-oqituvchilar, KIXI, magistrantlar va iqtidorli talabalar bilan ilmiy-tadqiqot ishlarini tashkil etish, doktorlik va magistrlik dissertatsiyalarini tayyorlash, iqtidorli talabalar bilan ilmiy-ijodiy ishlar olib borish, ularni Prezident va nomli Davlat stipendiyalariga, olimpiadalarga, har xil korik-tanlovlarga tayyorlash boyicha tizimli ishlarni tashkil etish kafedraning asosiy vazifalaridan biridir.

I.Kafedra mudiriga umumiy vazifalar:

1. Kafedraning asosiy ustuvor ilmiy tadqiqot yonalishlarini aniqlash, unga mos doktorlik va magistrlik mavzulari bazasini yaratish. Bunda respublikamizdagi va sohadagi ustuvor yonalishlarga yondashish;

2. Kafedraning har bir azosini ilmiy tadqiqot ishiga jalb etilishi, ilmiy tadqiqot mavzusi tanlangan va kafedra qarori bilan tasdiqlangan bolishi kerak. Bunda ilmiy maslahatchi sifatida kafedrada (yoki boshqa joyda) faoliyat yuritayotgan fan doktori (yoki faol ilmiy tadqiqot olib borayotgan fan nomzodi) belgilanishi mumkin;

3. Ilmiy tadqiqot dasturi doirasida bajarilishi moljallangan amaliy, fundamental, innovatsion loyihalar bazasi yaratilishi va loyihalar tayyorlanishi lozim;

4. Xorijiy ilmiy markazlar,respublikadagi OTMlar va boshqa korxonalar bilan hamkorlikni yolga qoyish, halqaro loyihalar bajarish boyicha dasturlar ishlab chiqish;

5. Xalqaro darajadagi sifatni taminlash uchun quyidagi xujjatlar ishlab chiqilishi talab etiladi :

 KIXIIga kirish imtixonlari uchun dasturlar ishlab chiqish. Dasturlar hozirda doktorlik doktorlik dissertatsiyalariga rahbarlik qilayotgan yetakchi olimlar tomonidan sohaning yangi yutuqlarini oz ichiga olgan, keng qamrovli bolishi . Dastur bandlari salmoqli, adabiyotlar royxati asosan, monografiyalar va ilmiy jurnallardagi maqolalardan iborat bolishi;

 Magistraturada oqitilayotgan fan dasturlari va bajariladigan dissertatsiyalar mazmuni KIXII ga kirish dasturlarini qamrab olishi;

 Magistratura oquv-meriy hujjatlarini, ularning mazmunini tanqidiy qayta korib chiqish.

6. Kafedra qoshida haftada kamida bir marta mashgulot otkazadigan ilmiy-metodik seminar ishini yolga qoyish. Seminar kuni, vaqti, joyi korsatilgan holda ish rejasini ishlab chiqish. Seminar mashgulotlarida kafedra professor-oqituvchilari, KIXI, magistrlar, iqtidorli talabalar ishtirok etishi. Har mashgulotda ushbu ishtirokchilardan 2-3 kishi maruza etishi. Seminar bayonnomasi rasmiylashtirilib borilishi. Dissertatsiyalarning tayyorlik darajasi baholanishi;

7. Professor-oqituvchilar, magistrlar va iqtidorli talabalarning ilmiy natijalari nashr etilishi.

II. Kafedra mudirlariga professor-oqituvchilar boyicha vazifalar:

 Barcha professor-oqituvchilar shaxsiy ish rejalari qayta korib chiqilishi, ularning sifatli rasmiylashtirilishi va toliq bajarilishiga erishish;

 Kafedra professor-oqituvchilari kesimida 2015 yil natijalari va 2016 yil majburiyatlarini rasmiylashtirish.

Bu vazifalarni bajarishda qoyidagi parametrlarga etibor berish:

 Monografiya, darslik, oquv qollanma (vazirlik guvohnomasi bilan) yozish;

 Xorijiy referatlanadigan jurnallarda maqolalar chop etish;

 Respublika ilmiy jurnallarida maqolalar nashr etish;

 Ixtirolar uchun patentlar va dasturiy mahsulotlarga guvohnomalar olish;

 DITD doirasida bajariladigan loyihalar tayyorlash, tanlovlarda ishtirok etish;

 Konferensiyalar tashkil etish va maruzalar bilan ishtirok etish;

 Innovatsion goyalar va texnologiyalar tanloviga ishlanma tayyorlash;

 Ilmiy togaraklar faoliyatini boshqarish;

 Ozbekiston Respublikasi Prezidenti va nomdor davlat stipendiyalari tanloviga nomzodlar tayyorlash, iqtidorli talabalar bilan ishlash.

III. Kafedra mudirlariga magistrantlar boyicha vazifalar:

 Kafedra mudiri magistrant va uning ilmiy rahbari ilmiy hamkorligi sifatiga masuldir (chunki kafedra qarori bilan tasdiqlanadi);

 Magistrlik dissertatsiyasining tayyorlik darajasi korsatkichlari grafigini ishlab chiqish va mudir, ilmiy rahbar hamda magistr tomonidan imzolash;

 Adabiyotlar royxatida chet tilidagi manbalar, monografiyalar va ilmiy jurnallar ustuvor (kamida 50%) bolishi;

 Magistrant har oyda bir marta kafedra qoshidagi ilmiy-metodik seminarda maruza etishi;

 Mudir magistraturada dars beruvchi professor-oqituvchi malakasiga, uning mashgulotlar otishi sifatini nazorat etishi shart.

IV. Kafedra mudiri va ilmiy ishlar boyicha dekan muoviniga iqtidorli talabalar boyicha vazifalar:

 Iqtidorli talabalar bazasini shakllantirish. Bunda faqat alo bahoga, alo va yaxshi baholarga hamda mutaxassislik faniga qobiliyati bor va ilmiy tadqiqot ishiga qiziquvchan yoshlarni tanlab olish;

 Iqtidorli talabalar bilan bevosita mashgulotlar olib boruvchi ilmiy rahbarlar guruhi shakllantirish;

 Rahbarlar va talabalar ishtirok etuvchi, har haftada bir marta faoliyat korsatuvchi seminar-mashgulot tashkil etish;

 Har bir talabaning ilmiy rahbari va tadqiqot mavzusi anik bolishi;

 Talabalarni uchta yonalish boyicha guruhlarga ajratish:

1. Davlat stipendiyalariga;

2. Olimpiadalarga;

3. Ijodiy guruh.

Eslatma

1. Yuqoridagi korsatkichlar boyicha kafedra va kafedra mudiri reytingi yuritiladi.

20 oktyabr 2015 yil, O`qilgan:1077

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :


  • Pedagogikadan savol

    Ikkita o`quvchi nizolashayotganlarida o`qituvchi tomonidan alohida-alohida muhim topshiriq ikkala o`quvchiga berildi. Bu psixologik ta`sir ko`rsatishning qaysi turiga xos bo`ladi?

    Javob: Rejalashtirilmagan ta`sir

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar