|   library.tdpu.uz   |   majmua.tdpu.uz   |   eDarslik.tdpu.uz   |   asofaviy ta`lim   |   Pedagog   |   Ota-onalar uchun   |   Kirish   |      


ғ .


Boshlangich talim metodikasi kafedrasi

Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika instituti 1957 yildan boshlab boshlangich sinf qituvchilarini tayyorlay boshladi. Fakultet qoshida boshlangich talim metodikasi kafedrasi tashkil qilindi.

Dastlabki vaqtlarda kafedraga M.Umarov, keyinchalik pedagogika fanlari nomzodi A.Azizova rahbarlik qildi.1967 yildan boshlab kafedraga taniqli olima pedagogika fanlari nomzodi K.Qosimova rahbarlik qildi. Bu davrda kafedrada A.Azizova, M.Pirnazarov, R.Ikromova, A.G.Grigoryans kabi boshlangich talim sohasini rivojlantirishga katta xissa qshgan olimlar faoliyat krsatdilar. 1991-1998 yillarda Boshlangich talim metodikasi kafedrasiga pedagogika fanlari nomzodi, dotsenti Z.G.Tojiyeva rahbarlik qilgan. 1998-2003 yillarda kafedraga professor R.A.Mavlonova rahbarlik qildi. 2003-2007 yillarda kafedraga professor D.Shodmonqulova, 2007-2010 yillarda dots. SH.Yldosheva, 2010-2011 yillarda esadots. X.Sanaqulov rahbarlik qildilar.

Mustaqillik yillarida Boshlangich talim metodikasi kafedrasi jamoasi tomonidan fan va talim-tarbiya sohasida ulkan yutuqlar qlga kiritildi.

2003-2007 yillarda R.Ikromova, X.Gulomova, Sh.Yldosheva, D. Shodmonqulova muallifligida 4-sinf quvchilari uchun tayyorlangan Ona tili darsligi Osiyo taraqqiyot banki tomonidan elon qilingan tenderda 1-rinni oldi va nashrga tavsiya etildi. Yil darsligi tanlovida X.Gulomova tomonidan yozilgan 1-sinfda qish darslari metodik qllanmasi, R.Ikromova, X.Gulomova, Sh.Yldosheva, D.Shodmonqulova muallifligida yozilgan Ona tili darsligi 1-darajada diplom bilan taqdirlandi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida qitiladigan fanlardan yaratilgan darslik, quv qllanma va quv-uslubiy majmualar

2009-2010 quv yilida kafedra qoshida Ona tili qitish metodikasi va Tabiatshunoslik va mehnat qitish metodikasi mutaxassisliklari byicha magistratura ochildi. Shu quv yilida har ikki mutaxassislikka n ikkita magistrant qabul qilindi.

Filologiya fanlari nomzodi, professor D.Muhamedova, filologiya fanlari nomzodi M.Hamrayevlar Ona tili fanining muammolari yuzasidan ilmiy-tadqiqot ishlarini olib bordilar. Ularning muallifligida Oliy quv yurtlari uchun Ona tili, Ona tilidan mashqlar tplami darslik va quv qllanmasi chop etildi. X.Gulomova, SH.Yldoshevalar professor Karima Qosimovaning ishlarini davom ettirib, Ona tili qitish metodikasi, X.Gulomova, SH.Yldosheva, G.Mamatova, H.Bakiyevalar Husnixat va uni qitish metodikasi darslik va quv qllanmalarini nashr ettirishdi. Filologiya fanlari nomzodi, dotsent Amina Azizova, Rano Ikromovalarning ishlarini davomchisi sifatida X.Gulomova, D.Shodmonqulova, SH.Yldoshevalar boshlangich sinflar uchun yaratilgan Ona tili, Αqish kitobi darsliklari, 1-sinfda ona tili darslari, 1-sinfda qish darslari, 4-sinfda ona tili darslari, 4-sinfda qish darslari metodik qllanmalari amalda qllab kelinmoqda.

Kafedra professor-qituvchilari tomonidan 100 dan ortiq ilmiy-metodik maqola respublika miqyosidagi jurnallarda chop etilgan. 2011-yilda modernizatsiya natijasida Boshlangich talim metodikasi va Gumanitar fakultetlarda matematika kafedralari birlashtirilib, Boshlangich talim metodikasi deb nomlandi va kafedra mudiri etib pedagogika fanlari doktori, professor B.S.Abdullayeva tayinlandi.

2014-yil 10-martdan Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri etib pedagogika fanlari nomzodi, dotsent A.V.Sadikova tayinlandi va u hozirgi kunda ham z faoliyatini davom ettirmoqda.

2011-2012 quv yilida Boshlangich talim metodikasi kafedrasi kompleks tahliliga kra universitet miqyosida 1-rinni egalladi.

Kafedrada 15 fandan zbek, rus, qozoq tillarida talim olib boriladi. Barcha fanlardan darsliklar, quv qllanmalar mavjud va quv-uslubiy majmualar yaratilgan.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatining ustuvor ynalishlari:

1) Boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish ynalishida ona tili, matematika, rus tili, ona tili qitish metodikasi, matematika qitish metodikasi, rus tili qitish metodikasi fanlarini qitishni takomillashtirish.

2) uzluksiz talim tizimida ona tili, matematika, rus tili qitishni takomillashtirish va fanlararo aloqadorlikdan foydalanish.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasining yirik muvaffaqiyatlari: 2012 yilda B.S.Abdullayeva Oliy matematika asoslari (Iqtisod-moliya, Toshkent 2011) darsligi uchun Yilning eng yaxshi darsligi va quv adabiyoti muallifi 2012 Respublika tanlovida golib deb topildi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasining ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlash byicha istiqbolli rejasi bajarilmoqda: 2009-yil A.V.Sadikova, 2011-yil N.M.Muxitdinova, 2012-yil I.SH.Laktayevalar nomzodlik dissertatsiyalarini himoya qilib, OAK tomonidan tasdiqlangan Aniq fanlarni qitish metodikasi (matematika) ixtisosligi byicha pedagogika fanlari nomzodi ilmiy darajasini olganlar. 2012-yili A.V.Sadikova OAK tomonidan tasdiqlangan Aniq fanlarni qitish metodikasi (matematika) ixtisosligi byicha dotsent ilmiy unvonini oldi. VI, VII, VIII Respublika innovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar yarmarkasida p.f.d., prof. B.S.Abdullayeva Pedagogika OTMlari uchun Boshlangich sinflarda axborot texnologiyalari kursining quv-uslubiy majmuasi va A.V.Sadikova Boshlangich talimda multimedia texnologiyalari mavzusidagi loyihalari bilan qatnashdilar. Bundan tashqari kafedrada 10 dan ortiq qituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda.

Hozirgi kunda kafedrada 1 nafar fan doktori, professor, 9 nafar fan nomzodi, bulardan 1 nafar universitet professori, 3 nafar dotsent, 4 nafar dotsent vazifasini bajaruvchi, 4 nafar katta qituvchi va 5 nafar qituvchi faoliyat yuritadi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida professor-qituvchilar tomonidan iqtidorli talabalarni izlash, tanlash va tarbiyalash ylga qyilgan, ustoz-shogird tizimi faoliyat olib boryapti. Ustoz-shogird tizimi byicha fakultetning yetakchi professor-qituvchilariga iqtidorli talabalar biriktirilgan. Boshlangich talim metodikasi kafedrasi qoshidagi ilmiy, kasbiy va amaliy tgaraklarda 200 tadan ortiq talaba ishtirok etadi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida innovatsion korporativ hamkorlik faoliyati juda yaxshi ylga qyilgan. Hamkorlik shartnomalari 1-Toshkent pedagogika kolleji, Toshkent viloyat pedagogika kolleji, 26-, 118-, 160-, 300-sonli umumiy rta talim maktablari bilan tuzilgan.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi professor-qituvchilari innovatsion, fundamental, amaliy loyihalar tanlovida qatnashadilar. Jumladan, 2014-yil 28-29-mart kunlari Innovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar taqdimotlari hududiy krgazmasi hamda 23-25-aprel kunlari VII innovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasida Nizomiy nomidagi TDPU Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetining 14 nafar professor-qituvchisi, 5 nafar iqtidorli talabalari 6 ta loyiha bilan qatnashishdi. Jumladan, Boshlangich talim metodikasi va Boshlangich talim pedagogikasi va tarbiyaviy ishlar metodikasi kafedralari professor-qituvchilari tomonidan quyidagi loyihalar taqdim etildi:

1. Boshlangich sinf qituvchilari uchun ona tili va matematikadan multimediali dars ishlanmalar majmuasi (zbek, rus va qozoq tillarida). (Mualliflar: A.V.Sadikova, B.S.Abdullayeva, M.I.Toshpulatova, U.A.Masharipova, N.M.Muxitdinova, A.Q.Nisanbayeva, I.SH.Laktayeva)

2. Umumiy rta talim maktablarining 3-sinf matematika darslarida multimediali vositalardan foydalanish. (Mualliflar: N.Voxidova, Z.Xolikova)

3. Boshlangich sinf mehnat talimidan krgazmalar majmuasi. (Mualliflar: X.Sanaqulov, D.Xodiyeva, M.Rustamova).

Yosh olimlar va iqtidorli talabalar tomonidan quyidagi loyihalar taqdim etildi:

1. Ispolzovaniye informatsionnix texnologiy na urokax matematiki, rodnogo yazika i okrujayushego nas mira v nachalnix klassax (Mualliflar: Dilsora Abdullayeva, Matematika-informatika ynalishi, 3-kurs, Vilena Kotova, Boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish ynalishi, 3-kurs, Latofat Mahamatkarimova, Boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish ynalishi, 1-kurs. Ilmiy rahbar A.V.Sadikova).

2. Boshlangich sinf Ona tili fani byicha grafik organayzerlar majmuasi (Mualliflar: Iroda Obidova, Boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish ynalishi, 3-kurs. Ilmiy rahbar M.A.Hamrayev).

3. Elektron axborot-talim resursi (Mualliflar: Nigora Muhitdinova, Boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish ynalishi, 2-kurs. Ilmiy rahbar M.E.Jumayev).

2014-yil 28-29-mart kunlari tkazilgan Innovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar taqdimotlari hududiy krgazmasida (ngdan chapga) Dotsent A.Sadikova va talaba N.Muhitdinova

Istiqboldagi maqsadlar: Boshlangich talim metodikasi kafedrasining xalqaro ilmiy hamkorligini yanada rivojlantirish.

Αzbekiston Respublikasi Oliy va rta maxsus talim vazirligining qarori bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2014-yil 7-aprelda Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetida Boshlangich sinflarda talim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot kommunikatsion texnologiyalardan foydalanish: muammo va yechimlar mavzusida OO`MT vazirligi miqyosida hamda 21-may kuni respublika miqyosida Boshlangich talimning sifatini oshirish, quv-metodik taminotini takomillashtirish, talim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari mavzusida tkazilgan ilmiy-amaliy anjumanda kafedra professor-qituvchilari faol ishtirok etdilar

2014-yil 10-11-may kunlari Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika univesitetida Umumkasbiy fanlar blokiga kiruvchi Αzbek tili va adabiyoti byicha fan olimpiadasi tkazildi.

2014-yil 10-11-may kunlari Nizomiy nomidagi TDPUda tkazilgan Umumkasbiy fanlari blokiga kiruvchi Αzbek tili va adabiyoti byicha fan olimpiadasi ishtirokchilari

Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika univesiteti ilmiy ishlar byicha prorektori J.H.Tahirov fan olimpiadasining maqsadi, vazifalari haqida qisqacha txtalib, ishtirokchilarni qutladi va fan olimpiadasini ochiq deb elon qildi. Undan keyin Oliy va rta maxsus talim vazirligi vakili T.Dadayev szga chiqib, ishtirokchilarga omad tiladi va ishtirokchilar tomonidan berilgan savollarga javob berdi. Olimpiada ishtirokchilari universitet axborot resurs makazi bilan tanishtirildi. Ommaviy tarzda rasmlarga tushildi. Toshkent shahrining diqqatga sazovor joylariga ekskursiyalar uyushtirildi. Bulardan tashqari, barcha ishtirokchilar faxriy yorliqlar bilan taqdirlanishdi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi jamoasi tomonidan yillar davomida manaviy va marifiy sohada ham kplab ishlar amalga oshirilmoqda.

Jumladan, kafedra professor-qituvchilaridan B.S.Abdullayeva, A.V.Sadikova, N.M.Muhitdinova, M.I.Toshplatova, H.S.Bakiyeva, X.Sattorova, U.A.Masharipovalar 2014 yil, 19 fevral kuni tasdiqlangan Αzbekiston Respublikasi Prezidentining Q-2133-sonli Soglom bola yili davlat dasturi tgrisidagi qaroridagi 71, 75-bandlarida etirof etilgan vazifalarning ijrosini taminlash byicha masul, boshlangich talimda qitish sifatini yaxshilash chora-tadbirlarini amalga oshirish byicha ishchi guruhlar tarkibining Soglom bola yili davlat dasturida belgilangan vazifalar ijrosini muvofiqlashtiruvchi tashkiliy guruh tarkibi azosi, boshlangich sinf qituvchilari uchun matematika (1-4-sinf) fanidan ilgor pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalari asosida multimedia ilovali metodik qllanmalar yaratish, nashr etish ijodiy guruh tarkibi azolari sifatida faoliyat krsatganlar.

B.S.Abdullayeva, A.V.Sadikova, N.M.Muhitdinova, M.I.Toshplatovalar matematika fanining 1-sinf qituvchilari uchun multimedia ilovali ilgor pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish byicha metodik qllanmaning muallifidir. H.S.Bakiyeva savod rgatish fanining 1-sinf qituvchilari uchun multimedia ilovali ilgor pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish byicha, X.Sattorova qish fanining 1-sinf qituvchilari uchun multimedia ilovali ilgor pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish byicha, metodik qllanmaning muallifi. U.A.Masharipova ona tili fanining 1-sinf qituvchilari uchun multimedia ilovali ilgor pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish byicha metodik qllanmalarning mualliflaridir.

1. Oquv jarayoni

Kafedrada bakalavriat talim yonalishida 17 ta fandan ozbek, rus, qozoq tilida, magistratura mutaxassisligida 4 ta fandan ozbek tilida talim olib boriladi.

Barcha fanlardan darsliklar, oquv qollanmalar mavjud va oquv-uslubiy majmualar yaratilgan.

2016-2017-oquv yilida kafedraning asosiy shtatida 23 nafar nafar (o'rindoshlar bilan 29 nafar) professor-oqituvchilar ishlamoqda. Kafedrada 3 ta fan doktori, professor, 14 ta fan nomzodi, bulardan 2 nafar universitet professori, 10 nafar dotsent, 1 nafar dotsent vazifasini bajaruvchi, 5 ta katta oqituvchi va 3 ta oqituvchi faoliyat yuritadi. Boshlangich talim metodikasi kafedrasining ilmiy salohiyati 64 % ni tashkil etadi. Kafedrada 10 dan ortiq oqituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda.

Ilmiy ishlar bo'yicha prorektor

p.f.d., professor Abdullayeva Barno Sayfutdinovna

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ilmiy maslahatchisi

p.f.d., professor Mavlonova Raxima Abdurazzaqovna

Fakultet dekani,

p.f.n., dotsent Sadikova Albina Venerovna

1 Kafedra mudiri,

p.f.n., dotsent Muxitdinova Nodira Mamalatipovna

2 p.f.d., dotsent Urazova Marina Batirovna

3 f.f.n., universitet professori

Shodmonqulova Dilorom Xalikovna

4 p.f.n., universitet professori Jumaev Mamanazar Ergashevich

5 p.f.n., dotsent Xamraev Madrim Abdraimovich

6 p.f.n., dotsent Xalikov Azam Abdusalamovich

7 p.f.n., dotsent Xamedova Nilufar Azimovna

8 p.f.n., dotsent Artiqbaeva Zamira Allayarovna

9 p.f.n., dotsent Nisanbaeva Akmaral Kaldibaevna

10 p.f.n., dotsent Abduraximova Dilfuza Aliyevna

11 p.f.n., dotsent Sanaqulov Xamroqul Rizaqulovich

12 p.f.n., dotsent Voxidova Norposhsha Xabibullayevna

13 p.f.n., dotsent v.b. Urazova Zulfiya Murtazaevna

13

14 f.f.n. dotsent Aytbaev Dilshodxuja Temirbaevich

15

katta oqituvchi Sultonov Muxtorali Mamadalievich

16

katta oqituvchi Sattorova Xadicha Jabborovna

17

katta oqituvchi MasharipovaUmida Abduvoxidovna

18 katta oqituvchi Xodiyeva Dilrabo Pirimovna

19 oqituvchi Sultonova Ulbosin Mamadalievna

20 oqituvchi

Jumanova Zarifa Rasuljonovna

Davlat ilmiy-texnika dasturlari doirasida bajarilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlarning natijalari

Fakultet boyicha boyicha amaliy ilmiy texnik dasturi loyihalari:

1. Boshlangich sinf oqituvchilari uchun matematikadan multimediali dars ishlanmalar majmuasini yaratish nomli amaliy loyiha

Rahbar: B.Abdullayeva

Guruh azolari 17 kishi: 4 ta dotsent, 2 ta katta oqituvchi, 3ta oqituvchi, 2ta magistrant, 3ta iqtidorli talabadan iborat.

Innovatsion goyalar va ishlanmalar borasida bajarilayotgan ishlar:

1.Boshlangich sinf oqituvchilari uchun ona tili va matematikadan ozbek, rus va qozoq tillarida multimediali dars ishlanmalar majmuasi nomli loyiha

Rahbar: A.V.Sadikova

Guruh azolari: 2 ta fan nomzodi, 2 ta katta oqituvchi: B. Abdullaeva, M.I.Toshpulatova, U.A.Masharipova, N.M.Muxitdinova, A.Q.Nisanbaeva

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 3mln 500 ming somga shartnoma imzolandi.

2.Rus, ozbek va ingliz tillarida boshlangich sinflarning oqituvchilari uchun matematika, mehnat va atrofimizdagi olam fanlari boyicha multimediali dars ishlanmalari majmuasi nomli loyiha

Rahbar: A.V.Sadikova

Guruh azolari: 2 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Dilsora Abdullaeva, Joraeva Maftuna, Maxamatkarimova Latofatlar

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 1 mln somga, OOO GardPay Mobile firmasi bilan 200 ming somga shartnoma imzolandi.

3. Bolajak boshlangich sinf oqituvchilari uchun matematika oqitish metodikasi fanidan elektron majmuasi nomli loyiha

Rahbar: M. Jumaev

Guruh azolari: 1 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Matulbaeva Shoxsanam, Muxitdinova Nigora

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga shartnoma imzolandi.

4.Boshlangich sinf Ona tili fani boyicha grafik organayzerlar majmuasinomli loyiha

Rahbar: M. Hamrayev

Guruh azolari: 1ta iqtidorli talaba: Obidova Iroda Komiljon qizi

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga shartnoma imzolandi.

5. Fransiyada pedagogik fikrlar taraqqiyoti nomli metodik qollanma mavzusida loyiha

Rahbar: Xalikov A.A.

Guruh azolari: 1ta iqtidorli talaba Sadikov R. M.

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga hamda OOO GardPay Mobile firmasi bilan 200 ming somga shartnoma imzolandi.

III.3. Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlash

Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlanmoqda. Boshlangich talim metodikasi kafedrasi bo`yicha 23 nafar professor-oqituvchilar ilmiy-tadqiqot ish olib boryapti.

Fakultet byicha jami: 60 ta professor-oqituvchilar ilmiy-tadqiqot ishiga jalb qilingan.

III.4. Iqtidorli talabalar bilan ishlash:

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi yetakchi professor-oqituvchilaridan nafariga iqtidorli talabalar biriktirilgan.

2014-2015-quv yilida fakultet bo`yicha 54 ta iqtidorli talaba professor-o`qituvchilarga biriktirilgan.

Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetida innovatsion-korporativ hamkorlik doirasida iqtidorli talabalar bilan ishlanyapti. Iqtidorli talabalar umumtalim maktablarining boshlangich sinflarida ona tili, oqish, matematika fanlarini oqitish, pedagogika, tarbiyaviy ishlar metodikasi, pedagogik texnologiya, boshlangich talim integratsiya, mehnat, tabiatshunoslik fanlarini oqitish, jismoniy tarbiya metodikasi fanlarining muammolarini organib, ushbu muammolarni yechimini topish boyicha mavzular banki shakllantirilgan va ilmiy ishlar yolga qoyilmoqda.

Yosh olimlar va iqtidorli talabalar VIII iinnovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasida qatnashish uchun jami 8 ta loyiha topshirildi:

Yosh olimlar va iqtidorli talabalar VII iinnovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasida qatnashish uchun 8 ta loyiha topshirildi.

1) Dilsora Abdullaeva, Jorayeva Maftuna, Maxamatkarimova Latofat

Ilmiy rahbar: A.V.Sadikova

2) Muxitdinova Nigora, Matulbaeva Shoxsanam

Ilmiy rahbar: Jumaev M.E.

3) Iroda Komiljon qizi Obidova

Ilmiy rahbar:Madrim Abdraimovich Hamraev

4) Sadikov Rustam

Ilmiy rahbar: Xalikov Azam Abdusalomovich

5) Sadikova A.V., Abdullaeva B.S., M.I.Toshpulatova, U.A.Masharipova, N.M.Muxitdinova, A.Q.Nisanbaeva

6)Xayitmatova Dilnoza Boshlangich sinf mehnat darslari uchun korgazmalar majmuasi mavzusida loyiha tayyorlandi va topshirildi.

2014-yild iqtidrli tlblr nshr ettirgn ilmiy ishlri:

1. bidv Ird. Mntiqiy fikrlshg o`rgtish //Umumtlim fnlri mtdiksi. 2014-y., 5 (41), 5-6-b.

2. bidv Ird. Gp bo`lklrini to`g`ri blgilsh //Umumtlim fnlri mtdiksi. 2014-y., 4 (40), 8-9-b.

3. .. // . , 12-13-, 2014 .

4. .. - // қ . - . 10- 2014 ., 167-170-.

5. Mmtv Sh. Tg`y Murd srlrid shvg id lksik // Mzlum sqrv v o`zbk tilshunsligi msllri nmli ilmiy-nzriy knfrnsiya mtrillri. TDPU. 2014 y. B.114

2015-yild

lq :

1. .., . . - 2015- 9-3. ққ . қ 1-қ 3. 300-303

2. .., . ..29--1- 2015 . : . 13- . .: 2 . . 13. .: . . . , 2015. . II. . 169-172 7. atsi

Respublika konferensiyalarda:

1. Abdujabbarova F. Maxmudova D. Boshlangich sinflarda xalq ogzaki ijodini otishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish usullari. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

2.Agzamxodjayeva S. Abdiraimova H. Ona tili darslarida Eganing ifodalanishi mavzusini oqitilish usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

3. Artikbayeva Z. Xodieva P. Boshlangich sinf oquvchilarida innovatsion faoliyat konikmalarini shakllantirishning ahamiyati Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

4.13.Bakiyeva H. Mavlyanova S Boshlangich sinf oquvchilarini nutqini boyitishga yonaltiruvchi mashqlar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

5.Chintemirova X. Boshlangich sinflarda maqol va topishmoqlarni orgatishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

6. Djoraeva Dilnozaxon Boshlangich sinfda lugat ustida ishlashning lingvistik asoslari va vazifalari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

7. Dostqobilova G. Boshlangich sinflarda ona tili darslarini otishda boshqa fanlar bilan bogliqligi Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

8. Hamrayev M.A. Orozov A. Hajm-olchov sifati va xususiyatni bildiruvchi sifat bilan ifodalangan uyushmagan sifatlovchi aniqlovchilar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

9.Hamrayev M.A. Bobomurodova G. Soz birikmalari bilan ifodalangan umumlashtiruvchi bolaklar haqida ayrim mulohazalar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

10. Hamrayev M.A. Ergasheva G. Ot turkumidagi sozlar bilan ifodalangan nomustaqil vositasiz toldiruvchilarning grammatik xususiyatlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

11. Hamrayev M. Obidova I. Nomustaqil hollarining grammatik xususiyatlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

12. Ishbayeva Nazira 4 sinf matematika darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

13.Jumayev M.Muxitdinova N. Darslarda axborot texnologiyalarini joriy etishga tayyorgarlik mazmuni Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

14. Jurayev N.S.Kichik maktab yoshidagi oquvchilarda oqish motivlarini shakllanishida oyinlarni ahamiyati Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

15. Karimqulova Surayyo. Oqish darslarida matn ustida ishlash texnikasi Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

16.Mamatova Shahnoza Qutadgu bilig asari matni ustida ishlash usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

17 Matupayeva Sh. Masalalar yechishda ijodiy fikrlashining rivojlanishida axborotlarning orni Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

18. Muxitdinova N.M., Badriddinov U. Boshlangich sinf matematika darslarida talim sifatini oshirishda qollaniladigan ayrim metodlardan foydalanish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

19. Nisanbaeva A. Abdukalikova G. Oqish darslarida ilgor pedagogik texnologiyalardan foydalanish imkoniyatlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

20. Sadikova A.V.Maxamatkarimova L Bugungi kun boshlangich talim oqituvchilariga qoyiladigan talablar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

21. Sadikova A.V.Ernazarova D Boshlangich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

22. Sagdieva A. Ozbek oilalarida bolalar tarbiyasining oziga xos xususiyatlari. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

23.Sattorova X.J. Raxmatova M Tabiatshunoslik darslarida oquvchilarning ekologik tushunchasini shakllantirish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

24.Sattorova X.J. Ashurova USinfdan tashqari oqishda pedagogik texnologiyalarni qollash shakllari. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

34.Djuraev Sh.T. Zelenskiy A. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

35.Fyodrova G.V.Mineeeva Yu. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

36.Fyodrova G.V.Mixeeva Yu. , , . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

37.Xamedova N.Karimova Z. O . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

38.Xamraeva U. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

39.Xazratova K. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

40.Xalikov A. Sadikov R.M. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish muammo va yechimlar ilmiy-amaliy konferensiya 2015. Aprel.31-32 bet.

2015 yilda 3 ta patent. Boshlang`ich talim metodikasi kafedrasi prfessor- o`qituvchilari:

A.V. Sadikova H. Bakiyeva, U.Masharipovalar tomonidan olindi.

IV.3. Ilmiy maqola, monografiya, oquv qollanmalar va darsliklar chop etish

1) Monografiya 4

1. . Oliy talim muassasalrida bo`lajak o`qituvchilar pedagogik mahoratni rivojlantirish Toshkent: Iqtisod -Moliya 2015 y.

2.Mardiyeva K. Bo`lajak o`qituvchisining tashkilotchilik ko`nikmalarini shakllantirish nazariyasi va amaliyoti Toshkent: Bayoz 2015 y.

2) Darsliklar:

v) orta maktablar uchun:

1. Jumayev M.E Matematika 1 Toshkent: Oqituvchi, 2014. 13,5 b.t

Oquv qollanmalar:

b) kasb-hunar kollejlari uchun:

1. M.Hamrayev. Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari toplami. 1-qism. Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t.

2. M.Hamrayev. Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari toplami. 2-qism. Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t.

3. M.Hamrayev. Ona tili (oliy oquv yurtiga kiruvchilar uchun qollanma, qayta nashr) Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 6,5 b.t.

v) orta maktablar uchun:

1. Jumayev M.E. Matematika daftari Toshkent: Turon-iqbol, 2014. 4 b.t.

Nashr ettirilgan metodik qollanmalar 2014-2015 yillar uchun

1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 1-sinf oquvchilari uchun metodik qollanma, 2014-yil Toshkent, 120 bet.

2.Bakiyeva H. Savodga orgatish darslari. 1-sinf oquvchilari uchun 2014-yil, Toshkent, 120 bet.

3.Sattorova X.J va boshqalar. Oqish 1-sinf Oqituvchilar uchun metodik qollanma nashir etildi. 2014 yil ISBN 978-9943-26-249-2

4.Masharipova U. Hammualliflikda 1- sinf Ona tili. Oqituvchilar uchun metodik qollanma, 2014, Toshkent: Sharq, 7,5 bosma taboq, ISBN 978-9943-26-248-5

1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 2-sinf oquvchilari uchun metodik qollanma, 2015-yil

2.Bakiyeva H.O`zbek tili 2-sinf oqituvchilar metodik qollanma nashir etildi. 2015 yil

3.Sattorova X.J va boshqalar. Oqish 2-sinf Oqituvchilar uchun metodik qollanma nashir etildi. 2015 yil

4.Masharipova U. Hammualliflikda 2- sinf Ona tili. Oqituvchilar uchun metodik qollanma, 2015 yil

5. ILmiy maqolalar:

2015-yilda:

a) chet elda nashr qilinganlar:

1. Abdullayeva B.S. . . Science and world International scientific jurnal 2 (18) Vol. II1 2015-yil 103-106-betlar.

2. Xaliqov A.A. 10. . Science and world International scientific jurnal 2 (18) Vol. II12015-yil 145-147- betlar

3. .. 02 (73) 2015. .II. 5 . 2015

4. .. . II. . 2015

5. . . 03 (74) 2015. .II.

6. C .. a . II. 2015

7. C . a. - II. 2015

2. . III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

1. . . , . . 19. III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

2. .. .. 20. . III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

2015-yilda respublika va universitet konferensiyasida:

b) respublika miqyosida

3. Abdujabbarova F. Shavkat Rahmonning Sulaymon togi etagidagi oylaganlarimsherini Chigiriq texnologiyasi asosida oqitish. 1. Toshkent 2015.-B.25 Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. 3. Toshkent 2015.-B.25

4. Abdujabbarova F. Shodmonqulova D. Chingiz Aytmatovning Oq kemaasarini organishda axborot texnologiya usullaridan foydalanish 4. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. B.25

5. Sadikova A. V.1-sinf Atrofimizdagi olam fanida ingiliz tili sozlaridan foydalanib oqitish usullari 2015 Boshlangich talim jarayonida xorijiy tillarni oqitishning innivatsion texnologiyalari Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. 2-kitob 62-65- betlar.

6. Nisnboeva A. Oqituvchining innovatsion faoliyatini shakllantirish shartlari. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. .25

7. Nisanboeva A. .Oquvchilar bilim sifatini va samaradorligini oshirishda Milliy istiqlol goyasi va manaviyat asoslarifanini orni. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. .25

8. Jurayeva M. Bugungi kun boshlangich talim oqituvchilariga qoyiladigan talablar. 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 207-208-.

9. Sadikova A.V. Ernazarova D.Boshlangich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari2015-yil 30-aprel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 208-209-.

10. Sadikova A.V. . atsi - 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 302-303-.

11. Sharipov SH.S. Abdullayeva B.S.Boshlang`ich talimda multimedia texnologiyasidan foydalanish metodikasi 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 5

12. Mamatova G. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakulteti 80 yoshda 2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 7

13. Abdullayeva B.S. Jumanova Z. Boshlanғich sinf darslarida interfaol talim metodlaridan foydalanish metodikai 2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015

14. Abdujabbarova F. Boshlang`ich sinfda inglizcha talaffuzni o`rgatishdagi qiyinchiliklar va ularni bartaraf etish usullari.2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 17

15. Abdujabbarova F.Maxmudova D. Boshlanғich sinflarda xalq oғzaki ijodini o`tishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015.

16. Abdujabbarova F. Azimova G. She`riy matnlarni Chig`iriq texnologiyasi asosida o`rganish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish:

17. Agzamxodjayeva S. Bolalar adabiyoti darslarida o`quvchilarning oғzaki va yozma nutqini o`stirish yo`llari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 67

18. Agzamxodjayeva S. Ona tili darslarida Eganing ifodalanishi mavzusini o`qitilish usullari

19. Abdiraimova H.Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 69

20. Artikbaeva Z.A Eminov A.Boshlangich talim samaradorligini oshirishda axborot-kommunikatsion texnologiyalari vositalaridan foydalanish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 77

21. Artikbaeva Z. Xodieva R Boshlangich sinf oquvchilarida innovatsion faoliyat konikmalarini shakllantirishning ahamiyati .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 100

22. Bakiyeva H Mavlyanova S Boshlanғich sinf o`quvchilarini nutqini boyitishga yo`naltiruvchi mashqlar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 101

23. Hamrayev M.A.O`rozov A. Hajm-o`lchov sifati va xususiyatni bildiruvchi sifat bilan ifodalangan uyushmagan sifatlovchi aniqlovchilar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 103

24. Hamrayev M.A. Bobomurodova G.Vazirlik miqyosida So`z birikmalari bilan ifodalangan umumlashtiruvchi bo`laklar haqida ayrim mulohazalar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

25. Hamrayev M.A., Ergasheva G. Ot turkumidagi so`zlar bilan ifodalangan nomustaqil vositasiz to`ldiruvchilarning grammatik xususiyatlari .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

26. Hamrayev M.Obidova I.Milliy manaviy qadriyatlar asosida shaxs manaviyatining ideal modelini yaratish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 104

27. Jumaev M.Muxitdinova Nigora Boshlangich sinf oqish darslarida oquvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 120

28. Joraeva M. Maxmutova I Milliy manaviy qadriyatlar asosida shaxs manaviyatining ideal modelini yaratish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 124

29. Mamatova G. Boshlangich sinf oqish darslarida oquvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

30. Muxitdinova N.M., Badriddinov U. Boshlanғich sinf matematika darslarida talim sifatini oshirishda qo`llaniladigan ayrim metodlardan foydalanish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 157

31. Nisanbaeva A. Salibaeva D. Boshlangich sinf oquvchilarini mustaqil fikrlashga

32. orgatish usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 162

33. Nisanbaeva A Abdukalikova G.Oqish darslarida ilgor pedagogik texnologiyalardan foydalanish imkoniyatlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 163

34. Sadikova A.V.Maxamatkarimova L Bugungi kun boshlanғich talim o`qituvchilariga qo`yiladigan talablar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 207

35. Sadikova A.V.Ernazarova D Boshlanғich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 208

36. Sattorova X. Βqish darslarini tashkil etishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 219

37. Sattorova X.J. Raxmatova M. Tabiatshunoslik darslarida o`quvchilarning ekologik tushunchasini shakllantirish .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 220

38. Sattorova X.J Ashurova U. Sinfdan tashqari o`qishda pedagogik texnologiyalarni qo`llash shakllari. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 228

39. Shodmonquliva D. oshlanich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 229

40. Sultanov M. Sultanova U. Bshlanғich sinflarning assiy miqdrlari haqida tushunchalar

41. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 . 233

42. Musayeva A.I. oshlanich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

43. Toshpo`latova M. Boshlang`ich sinf o`qituvchilari uchun ilғor pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015. 243b

44. . . , , Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 294b.

45. . . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 297

46. . . a Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 302

47. ., . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 , 308

48. ., . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 313

3.Bajarilgan ishlar va yutuqlar

BTM kafedrasining dotsenti, f.f.n.M. A. Hamrayev rahbarligidagi iqtidorli 3-bosqich talabasi Obidova Iroda Yosh olimlar va talabalarning XXI asr intellektual avlod asri shiori ostidagi Respublika ilmiy-amaliy anjumanida (2013 yil 28-29-noyabr, Termiz) faol ishtirok etib, Anjumanning faol ishtirokchisi sertifikati bilan taqdirlandi.

4.2015-yilda refertlanadigan xorijiy jurnallarda chop etilgan maqolalar, monografiyalar, darslik va oquv qollanmalar

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi professor-oqituvchilari tomonidan 2013-yilda 2 ta monografiya, 9 ta darslik, 9 ta oquv qollanma, 5 ta metodik qollanma yaratilgan, xalqaro ilmiy jurnallarda 10 ta, OAK tassarufidagi ilmiy jurnallarda 20 ta ilmiy maqolalar chop etilgan.

5.Bajariliyotgan kurs ishlari, BMIlar haqida malumotlar

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatining ustuvor yonalishlari:

1) boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish yonalishida ona tili, matematika, rus tili, ona tili oqitish metodikasi, matematika oqitish metodikasi, rus tili oqitish metodikasi fanlarini oqitishi takomillashtirish.

2) uzluksiz talim tizimida ona tili, matematika, rus tili oqitishni takomillashtirish va fanlararo aloqadorlikdan foydalanish.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida innovatsion korporativ hamkorlik faoliyati yolga qoyilgan. Hamkorlik shartnomalari 1-Toshkent pedagogika kolleji, Toshkent viloya tpedagogika kolleji, 26-, 118-, 160-, 300-sonli umumiy orta talim maktablari bilan tuzilgan.

Kafedrada Ona tili oqitish metodikasi va Matematika oqitish metodikasi fanlaridan talabalar kurs ishi va bitiruv malakaviy ishlarni yozishadi. Kurs ishi va BMIlarning yozish va uni ximoya qilish boyicha metodik tavsiyalar ishlab chiqilgan.

3-kursda kurs ishi va BMIbankidan talabalar mavzularni erkin tanlab olishadi va ularga biriktirilgan ilmiy rahbarlar bilan belgilangan tartibda jadval asosida tadqiqot ishlarini olib borishadi. 4-kursda talabalar bitiruv malakaviy ishini kurs ishining davomi sifatida bajarishadi.

Malakaviy bitiruv ish mavzulari

Mavzu

1. 4-sinfda oquvchilarga miqdorlarni orgatishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

2. Yuz ichida arifmetik amallarni orgatishda axborot texnologiyalaridan foydalanish metodikasi

3. Boshlangich sinf oquvchilarining matematik tafakkurini shakllantirish

4. Boshlangich sinf matematika darslarida integrative darslarni tashkil etish

5. Savod orgatish davrida oquvchilarni oqishga orgatishda qollanadigan texnologiyalar

6. Boshlangich sinfmatematika darslarida arifmetikamallarniorgatish metodikasi

7. Boshlangich sinfda mustaqilishlarni tashkiletishmetodikasi.

8. Boshlangich sinflarda imlo yuzasidan hosil qilinadigan amaliy konikma, malakalar va ularni otkazish texnologiyalari

9. 2-sinf o`quvchilariga ko`paytirish va bo`lishni o`rgatish metodikasi

10. Ozbek tilida koplik manolarining ifodalanishi haqida (boshlangich sinf Oqish kitobidagi matnlar asosida)

11. Boshlangich sinflarda nazorat ishlarini tashkil etish metodikasi

12. Boshlangich sinf oquvchilariga vaqtga doir masalalarni yechishni orgatish metodikasi

13. Boshlangich sinf matematika darslarida iqtisodiy masalalarni orgatish metodikasi

14. 2-sinf matematika darslarini innovatsion texnologiyalar asosida tashkil etish

15. 3-sinf oquvchilariga og`irlik olchovlarini orgatish metodikasi

16. 3-sinf oquvchilariga uzunlik olchovlarini orgatish metodikasi

17. 1-sinf oquvchilariga miqdorlarini orgatish metodikasi

18. 4-sinf oquvchilariga masalalarni orgatish metodikasi

19. Boshlangich sinf oquvchilarining ogzaki va yozma hisoblash malakalarini shakllantirish metodikasi

20. Gap ustida ishlashda namunaviy mashqlarni tashkil etish texnologiyalari

21. Boshlangich sinflarda axborot texnologiyalardan foydalanish metodikasi

22. Boshlangich sinflarda gapning maqsadga kora turlarini organishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish

23. Boshlangich sinflarda soz yasalish mavzularini organish

24. Boshlangich sinf matematika darslarida ijodiy qobiliyatni shakllantirish.

25. 4-sinf matematika darslarida axborot texnologiyalaridan foydalanish

26. Boshlangich sinf matematika darslarida innovatsion texnologiyalardan foydalanish.

27. Boshlagich sinf alifbe darslarida innovatsion texnologiyalardan foydalanish metodikasi

28. Boshlangich sinflardafelzamonlarimavzusiniorganishdainnovatsion texnologiyalardan foydalanish.

29. Boshlagich sinf alifbedarslarida ingliztilidasozlardan foydalanish metodikasi

30. Boshlagich sinf matematika darslarida ingliz tilida sozlardan foydalanish metodikasi

31. 4-sinfda arifmetik amallarni orgatishda interfaol usullardan foydalanish

32. Boshlangich sinf darslarini integratsiya va innovatsion tizimi

33. Boshlagich sinf ona tili darslarida ingliz tilida sozlardan foydalanish metodikasi

34. 3-sinf matematika darslarida amaliy ishlardan foydalanish metodikasi.

35. Boshlangich sinf oquvchilarini nutqini ostirish metodikasi

36. 3-sinf darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanish metodikasi

37. Ozbek bolalar yozuvchilari asarlarida qollangan nisbiy sozlar yordamida boglangan qoshma gaplar haqida (boshlangich sinf Oqish kitobidagi matnlar asosida)

38. 3-sinf oquvchilarini vaqt,masofa va tezliklarga doir masalalar yechishga orgatish metodikasi

39. Boshlangich talim jarayonida axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish

40. 4-sinf matematika darslarida oquvchilarni masalalar yechishga orgatish metodikasi

41. Ming ichida arifmetik amallarni orgatishda interfaol metodlardan foydalanish

42. Boshlangich sinf oquvchilariga vaqt, masofa va tezlikka doir masalalarni yechishga orgatishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

43. Kop xonali sonlar mavzusida arifmetik amallarni orgatish

44. Boshlangich sinf darslarida multimedia texnologiyalaridan foydalanish metodikasi

45. 2-sinf oqish darslarida pedagogik texnologiyalardan foydalanish

46. Boshlangich sinflarda kopaytirish va bolishga orgatish metodikasi

47. Boshlangich sinf matematika darslarida korgazmali qurollardan foydalanish metodikasi

48. Ozbek bolalar yozuvchilari asarlarida qollangan malum bir bolakni izohlovchi ergashgan qoshma gaplar haqida (boshlangich sinf Oqish kitobidagi matnlar asosida)

49. Boshlangich sinf darslarida kompyuter texnologiyalaridan foydalanish metodikasi

50. Boshlangich sinf darslarida muammoli texnologiyalaridan foydalanish metodikasi

51. 2-sinf oquvchilariga ogzaki va yozma hisoblash malakalarini orgatish

52. Boshlangich sinfda geometriya elementlaridan foydalanish metodikasi

53. 3-sinfda fakultativ mashgulotlarni tashkil etish metodikasi

54. Boshlangich sinfdarslarida didaktik oyinlardan foydalanish.

55. 4-sinfda algebraic materiallarni orgatish metodikasi

56. Boshlangich sinf Sifat soz turkumini organishda pedagogik texnologiyalaridan foydalanish metodikasi

57. Boshlangich sinf matematika darslarida geometrik materiallaridan foydalanish metodikasi

58. Boshlangich sinf oquvchilariga algebraik materiallarni orgatish metodikasi

59. 3-sinf oquvchilariga tenglamalar yechishga orgatish metodikasi

60. Sifat soz turkumini organish jarayonida oquvchilar nutqini ostirish metodikasi

61. Boshlangich sinflarda zamonaviy pedagogik texnologiyalardan foydalanish usullari

62. 4-sinfda otlarning kelishik qoshimchalari bilan turlanish mavzusini organish metodikasi

63. Boshlangich sinfdarslarida interfaol metodlardan foydalanish.

64. Boshlangich talimda oquv-biluv faoliyatini motivlashtirish texnologiyasi

65. Boshlangich sinf oquvchilariga tenglamalar tuzishga doir masalalarni yechishga orgatish

66. 2-sinf oquvchilariga masalalar yechishga orgatish metodikasi

67. Boshlangich sinfda matematika oqitishda tayyorgarlik davrinin tashkil etish metodikasi

68. 1-sinf oquvchilariga masalalar yechishga orgatish metodikasi

69. Boshlangich sinf oquvchilarga tenglamalar tuzishga doir masalalarni yechishga orgatish

70. Boshlangich sinf ona tili darslarida axborot texnologiyalardan foydalanish

71. Boshlangich sinf oquvchilariga narx, baho, miqdorga doir masalalarni yechishga orgatish

72. 3-sinf onatili darslarida oyin texnologiyalaridan foydalanish

73. Boshlangich sinf oquvchilariga kopaytirish va bolish orgatish metodikasi

74. Alifbe darslarini pedagogik texnologiyalar asosida tashkil qilish

75. Oqish darslarida sinfdan tashqari ishlarni tashkil etish metodikasi

76. Boshlangich sinf oquvchilariga tarkibli masalalarni yechishga orgatish

77. Boshlangich sinf oquvchilariga geometrik materiallarni orgatish

78. 4- sinf oqishdarslarida interfaol usullardan foydalanish

79. 1-sinfda arifmetik amallarni orgatishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

80. 3-sinfda arifmetik amallarni orgatishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish

81. a

82.

83. a

84. - .

85.

86. - .

87. .

88.

89. .

6.Otkazilgan ilmiy-amaliy konfrensiyalar

Ozbekiston Respublikasi Oliy va orta maxsus talim vazirligining 2013 yil 24 yanvardagi 23-sonli qaror bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2013 yil 10 aprelda Boshlangich talimni takomillashtirish istiqbollari: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy konferensiyasi otkazildi.

2014 yil 7-aprelda Boshlangich sinflarda talim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida, 2014 yil 21-mayda Boshlangich talimning sifatini oshirish, oquv-metodik taminotini takomillashtirish, talim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari mavzusida Respublika ilmiy-amaliy anjuman, 2015 yil 30-aprelda Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishi sifat va samaradorligini oshirish: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy anjuman otkazildi.

7.Ilmiy seminarlar faoliyati

Kafedra qoshidagi ilmiy seminar faoliyati boyicha reja tuzilgan, kafedra professor-oqituvchilari reja asosida dolzarb mavzular yuzasidan maruzalar tashkil qilinib, ozlarining tajribalari asosida qiziqarli va mazmunli fikrlari bilan ishtirok etishadi.

8.Iqtidorli talabalar bilan ishlash Yosh olimlar kengashi, togaraklar faoliyati.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida professor-oqituvchilar tomonidan iqtidorli talabalarni izlash, tanlash va tarbiyalash yolga qoyilgan, ustoz-shogird tizimi faoliyat olib bormoqda. Ustoz-shogird tizimi boyicha kafedraning yetakchi professor-oqituvchilariga iqtidorli talabalar biriktirilgan. Kafedra qoshidagi ilmiy, kasbiy va amaliy togaraklarda 120tadan ortiq talaba ishtirok etadi.

9.Pedagogik amaliyot.

Fakultet talabalari oquv jarayoning 7-semestrida belgilangan umumiy orta talim maktablarida 5 oy davomida pedagogik amaliyotni otashadi. Fanlar boyicha metodistlar biriktiriladi. Ular amaliyot jarayonida talabalarning fanlardan dars otish jarayoni, tarbiyaviy tadbirlarni otkazish maktab xujjatlarni organish kabi topshiriqlarni bajarishadi.

11.Respublika va xorijiy OTMlari bilan hamkorlik.

Kafedraning Respublika turdosh OTMlari bilan shartnomalar mavjud. Boshlangich talim metodika kafedrasining xalqaro ilmiy hamkorligi quyidagi OTMlar bilan yolga qoyilgan:

MGPI, prof. L.I.Peterson, Rossiya Federatsiyasida xizmat korsatgan metodist;

MIPK, Yuliya Peterson, Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri;

Saxa GPI, B. Erdniev, Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri;

Qozogiston Milliy Universiteti, A.Xodjialiqulova, matematika oqitish metodikasi kafedrasi mudiri;

Ukraina Milliy Universiteti, Z.M.Zayseva, matematika oqitish metodikasi kafedrasi mudiri;

Qirgizston Respublika talim markazi, prof. U. Bikbayev va boshqalar

80 Ȕ Ҳ 1- Ғ Ȕ Қ

2015 22 ғ 80 , ҳ 1 ғ .

ҳ қ қ, - .

қ, 1 қ қ қ қ қ.

қ ҳ

Т ҳ ҳ қ.

қ ҳ қ . : .. ҳ қ ., ., ., .Т, ., ., .Қ, . ғ 104 ҳ , 301 ҳ , 302-ҳ ҳ,

қ 302-ҳ ,

,

, 203-ҳ қ , ҳ 50 қ ҳ қ.

80 ҳ ғ -қ . ҳ ҳ қ қ ғ. : .. ғ ҳ 80 ʢ , қ Қ, .Ғ. ɢ, . . , . қ, . , . ҳ, 4-қ , , 3-қ ҳ , , қ ҳ 80 ʢ қ. , -қ .. , .. , . , . , . , . қ .

2015 27 - ғ қ - ғ ғ - 105- ҳ ҳ .. қ. - 16 - 24 қ қ

BTM KAFEDRASI DOTSENTI D.T.AYTBAYEVNING BOGIN VA ONING TURLARI MAVZUSIDA OTKAZILGAN OCHIQ MARUZA MASHGULOTI OTKAZILDI. DARS YUQORI SAVIYADA OTDI.

10 dekabr 2016 yil, O`qilgan:19297

Talim-tarbiya jarayoni

18 yanvar

Kafedrada bakalavriat talim yonalishida 12 ta fandan ozbek, rus, qozoq tilida, magistratura mutaxassisligida 6 ta fandan ozbek tilida talim olib boriladi.

Ilmiy salohiyat

18 yanvar

Xozirgi vaqtda oquv yilida kafedraning asosiy shtatida 20 nafar professor-oqituvchilar ishlamoqda.

Bajarilgan ishlar va yutuqlar

18 yanvar

Darslik va oquv qollanmalar

18 yanvar

2013-yilda refertlanadigan xorijiy jurnallarda chop etilgan maqolalar, monografiyalar, darslik va oquv qollanmalar

Kurs ishlari, BMIlar

18 yanvar

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatining ustuvor yonalishlari:
1) boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish yonalishida ona tili, matematika, rus tili, ona tili oqitish metodikasi, matematika oqitish metodikasi, rus tili oqitish metodikasi fanlarini oqitishi takomillashtirish.
2) uzluksiz talim tizimida ona tili, matematika, rus tili oqitishni takomillashtirish va fanlararo aloqadorlikdan foydalanish.

Otkazilgan ilmiy-amaliy konfrensiyalar

18 yanvar

Ozbekiston Respublikasi Oliy va orta maxsus talim vazirligining 2013 yil 24 yanvardagi 23-sonli qaror bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2013 yil 10 aprelda Boshlangich talimni takomillashtirish istiqbollari: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy konferensiyasi otkazildi.

Iqtidorli talabalar bilan ishlash

18 yanvar

Pedagogik amaliyot.

18 yanvar

Respublika va xorijiy OTM lari bilan xamkorlik.

18 yanvar

Kafedraning Respublika turdosh OTMlari bilan shartnomalar mavjud.

Kafedra ochiq darslari

21 noyabr 2015 yil

Boshlangich talim kafedrasi oqituvchisi Polatova Feruza Turgunovnaning ochiq amaliy darsi

21 noyabr 2015 yil

2 dekabr 2015 yil

Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetida ijaraga mas'ul X.J. Sattorova bilan guruh murabiysi M.A.Jo`rayeva ijarada yashovchi talabalar xonadoniga tashrif buyurdi.

Ijara

2 dekabr 2015 yil

Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetida ijaraga mas'ul X.J. Sattorova bilan 405Q- guruh murabiysi U.M.Sultanova ijarada yashovchi talabalar xonadoniga tashrif buyurdi.

қ -2015

4 dekabr 2015 yil

OITS bilan kurash mavzusida ochiq murabbiylik soati

18 dekabr 2015 yil

104 q ҳ қ қ .

9 fevral 2016 yil

қ .

104 q ҳ ғ ( ) қ .

9 yanvar 2016 yil

қ , ғ ., қ , Қ , ғ .

BOSHLANGICH TALIM METODIKASI KAFEDRASIDA INNOVATSION HAMKORLIKNI TASHKIL ETISH HAQIDA

11 yanvar 2016 yil

Kafedrada o`tkaziladigan to`garaklar

11 yanvar 2016 yil

BOSHLANGICH TALIM METODIKASI KAFEDRASIDA INNOVATSION HAMKORLIKNI TASHKIL ETISH HAQIDA

11 yanvar 2016 yil

Jasorat darslari

14 yanvar 2016 yil

2016-yil 13-kuni Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetining Boshlangich talim metodikasi kafedrasi oqituvchisi M.A. Jorayeva murabbiylik qilayotgan 103 guruhda Vatan himoyachilari kuniga bagishlangan Jasorat darsi otkazildi.

Jasorat darslsri

14 yanvar 2016 yil

2016-yil 13-eanvar kuni Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetining Boshlangich talim metodikasi kafedrasi oqituvchisi M.A. Jorayeva murabbiylik qilayotgan 103 guruhda Vatan himoyachilari kuniga bagishlangan Jasorat darsi otkazildi

ҳ ғ ҳ

9 fevral 2016 yil

ҳ ғ ҳ

Zahiriddin Muhammad Bobur tavalludiga bag'ishlangan davra suhbati

9 fevral 2016 yil

Zahiriddin Muhammad Bobur tavalludiga bag'ishlangan davra suhbati

Boshlang'ich ta'lim va sport- tarbiyaviy ish yonalishining 4-kurs talaballari Pedagogik amaliyot haqida.

9 fevral 2016 yil

Pedagogik amaliyot haqida.

JASORAT DARSI

13 fevral 2016 yil

Talabalar Vatan himoyachilari kuniga bagishlab sherlar aytdilar, ozlarini qiziqtirgan savollarga javob oldilar. Dars mazmunli otkazildi.

TDPU Boshlangich talim va Jismoniy madaniyat fakultetida aktrisa, rejissor - Zebo Navrozova ishtirokida Soglom ona- soglom bola davlat dasturi asosida iqtidorli talaba qizlar bilan uchrashuv bolib otdi.

13 fevral 2016 yil

Uchrashuvda fakultet talabalari orasida 202- guruh talabasi Alijonova Madinabonu, 102-guruhi talabasi Akbarova Dilorom, 205-guruh talabasi Karina, 101-guruh talabasi Tursunova Mahfuza kabilar faol ishtirok etishdi. Kelgan mehmonlar Boshlangich talim va Jismoniy madaniyat fakultet jamoasi nomidan sovgalar bilan taqdirlandilar.

ғ 575 ғ .

17 fevral 2016 yil

қ .

3 may 2016 yil

Talabalar faol qatnashdilar, ma'ruza davomida matematik terminlarni inglizcha variantlari ham o'rganildi.

2016-YIL 8-APRELDA UNIVERSITETNING 1-TALABALAR TURAR JOYIDA TALABALAR BILAN BUYUK SARKARDA AMIR TEMIRGA BAGISHLANGAN DAVRA SUHBATI OTKAZILDI.

3 may 2016 yil

DOTSENT M.HAMRAYEV VA DOTSENT D.T.AYTBAYEVLARNING AMIR TEMIR HAQIDA BAYON QILGAN MALUM TADBIRDA QATNASHGAN BARCHA TALABALARNING BUYUK SARKARDA HAQIDAGI BILIMLARINI YANADA BOYITDI.

3.05.2016 yil kuni

4 may 2016 yil

Tadbir mazmunli o'tdi.Talabalar juda ko'p ma'lumotlarga ega bo'lishdi

3.05.2016 yil kuni "Boshlang'ich ta'lim va sport tarbiyaviy ishi" yonalishining 1-kursda. 9-may "Xotira va qadrlash" kuniga bag'ishlangan tadbir o'tkazildi

4 may 2016 yil

Tadbir mazmunli o'tdi.Talabalar juda ko'p ma'lumotlarga ega bo'lishdi

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri p.f.n. dotsent A.V. Sadikovaning vazirlik miqiyosidagi ochiq ma'ruza mashg'uloti haqida

6 may 2016 yil

p.f.n. dotsent A.V. Sadikovaning "Matematika o'qitish metodikasi" fanidan " . " mavzusida ochiq ma'ruza mashg'uloti o'tkazildi.

, .

12 may 2016 yil

, , .

13 may 2016 yil

IX ғ, ҳ қ.

14 may 2016 yil

Innovatsion g'oyalarda ishtroki

Boshlang'ich ta'lim va sport- tarbiyaviy ish yonalishining 1-kurs 101-102-103-105R va 102- JM guruhlariga

18 may 2016 yil

Respublika dizayn kolleji psixologi Saodat Bahodirova Rahimovna 1-kurs talabalariga "Erta turmush qurishning salbiy oqibatlari" mavzusida ma'ruza o'qidilar.

ғ .. 2016- 16-28- Қғ ҳ Academic mobility ҳ қ

7 iyun 2016 yil

Қғ қ ғ .

5 oktyabr 2016 yil

International Study Uzbekistan Expo ISUE 2016

10 dekabr 2016 yil

16 dekabr 2016 yil

2016 yilda Professor o`qituvchilar tomonidan nashr etilgan ishlar

16 dekabr 2016 yil

ғ 304- ҳ

22 fevral 2017 yil

BOSHLANGICH TALIM VA JISMONIY MADANIYAT FAKULTETI BOSHLANGICH TALIM METODIKASI KAFEDRASIDA DOTSENT, FILOLGIYA FANLARI NOMZODI AYTBAYEV DILSHODXOJA TEMIRBAYEVICH 2017- YILNING 1-MART KUNI, 3-JUFTLIKDA 303-Q GURUH TALABALARIGA ONA NILI VA ADABIYOT FANIDAN UMUMLASHTIRUVCHI VA ALOHIDA SOZLAR. IZOHLOVCHI GAP BOLAKLARI MAVZUSIDA OCHIQ DARS OTKAZDI.

2 mart 2017 yil

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :


  • Pedagogikadan savol

    An`anaviy ta`limning asosiy kamchiligini ko`rsating?

    Javob: Talabaning aqliy, ijodiy, kommutativ bilim olishini yetarlicha ta`minlanmaydi.

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar









Bizning loyihalar




        
2017-03-23 07:17:21