Library.tdpu.uz   Elektron majmua   eDarslik.tdpu.uz   asofaviy ta`lim   Pedagog   Kirish      



TOSHKENT DAVLAT
PEDAGOGIKA UNIVERSITETI

Kim edigu, kim bo'ldik?

2016 yil 29 oktabr kuni Nizomiy nomidagi TDPU Ijtimoiy-iqtisodiy fanlar kafedrasi hamda Nizomiy nomidagi TDPU qoshidagi Akademik litseyning Ijtimoiy-gumanitar fanlar kafedralari ortasida suhbat bo'lib o'tdi

2016 yil 29 oktabr kuni Nizomiy nomidagi TDPU Ijtimoiy-iqtisodiy fanlar kafedrasi hamda Nizomiy nomidagi TDPU qoshidagi Akademik litseyning Ijtimoiy-gumanitar fanlar kafedralari ortasida Yoshlarga oid davlat siyosati togrisidagi qonunni amalga oshirish yuzasidan Kim edigu, kim boldik? mavzusida davra suhbati bolib otdi. Oquvchilarga manaviy, intellektual va ahloqiy jihatdan rivojlanishiga komaklashish maqsadida otkazilgan davra suhbatida Ijtimoiy-iqtisodiy fanlar kafedrasi professori f.f.n. Valieva S.I, oz maruzalari tinglovchilarni diqqatlarini jalb etdilar. Shuningdek tadbirda Akademik litseyning direktori Sh.Zufarov, Ijtimoiy-iqtisodiy fanlar kafedrasi professori f.f.n. Valieva S.I, katta oqituvchilardan Xolmatova SH, Mamayusupov U, Akademik litseyning manaviy marifiy ishlari boyicha direktor orinbosari Karimov Z, Ijtimoiy gumanitar fanlar kafedrasi oqituvchisi Ulashev O ham faol ishtirok etdilar. Davra suhbati jonli muloqot, ozaro fikr almashish tarzida otkazildi, litsey oquvchilaridan Komiljonova Muhlisa, Begmatova Sarvinoz, Quvonova Yasmina, Ahmedov Saidahmatlar davra suhbatidan olgan taassurotlari bilan ortoqlashib ,tadbir ishtirokchilariga oz minnatdorchiliklarini bildirdilar

31 oktyabr 2016 yil, O`qilgan:458

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :


  • Pedagogikadan savol

    Seminar mashg`uloti qaysi javobda ko`rsatilgan?

    Javob: O`quvchilarning mavzudagi muhim masalalarni chuqur o`rganish yuzasidan mustaqil ishlashini, keyinchalik ularni jamoa bo`lib muhokama qilishni tashkil etish

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar