|   library.tdpu.uz   |   majmua.tdpu.uz   |   eDarslik.tdpu.uz   |   asofaviy ta`lim   |   Pedagog   |   Ota-onalar uchun   |   Kirish   |      


Maqolani rasmiylashtirishga qoyiladigan talablar

1. Muallif familiyasi va ismi sahifa boshining ong tomoniga 12 keglda qalin kursiv harflar bilan, uning ish joyi esa qalin bolmagan kursiv bilan yoziladi.

2. Maqola nomi 12 keglda bosh harflar bilan sahifa boshining ortasiga joylashtiriladi.

3. Maqola matni 12 keglda yoziladi.

4. Qogoz formati: yuqoridan va pastdan 2 sm., chap tomondan 3 sm., ong tomondan 1.5 sm. qoldiriladi.

5. Satrlar oraligi 1 interval.

6. Maqola boyicha tayanch tushuncha va ozbek, ingliz, rus tillarida rezume tayyorlanadi.

7. Havolalar sahifa tagida beriladi, unda adabiyotning muallifi, nomlanishi, nashriyotning qaysi shaharda joylashganligi, nashriyot nomi (ular qaysi til va yozuvda bolsa, shu til va yozuvda keltiriladi), nashr yili, fikr olingan yoki asoslangan sahifasi korsatiladi hamda ornatilgan tinish belgilari tizimiga amal qilinadi. Namuna:

. Ққ ққ. : қ, 1999. .15.

Ғ . қ ҳ қ қ // . , 2013. 3. . 21.

ҳ қ . :

. ., . . : // . , 2004. 2. . 1. www.umj.ru

8. Jadvallar, chizmalarning raqamlari va yozuvlari ularning ust qismi ong tomoniga joylashtiriladi.

9. Maqola 4 6 sahifa hajmida qabul qilinadi.

10. Tahririyatga maqolaning qogozga chiqarilgan nusxasi va elektron varianti topshiriladi.

22 fevral 2016 yil, O`qilgan:7123

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :
  • Pedagogikadan savol

    Muammoli mashg`ulot bosqichlari qaysi javobda to`g`ri ko`rsatilgan?. Psixologik jihatdan bir-biriga yaqin bo`lgan talabalardan teng sonli kichik guruhlarni shakllantirish. 2. Kichik guruhlarga muammoli savollardan iborat bo`lgan o`quv topshiriqlarini tarqatish va ularni topshiriqning didaktik maqsadi bilan tanishtirish. 3. Talabalarning bilish faoliyatini o`quv muammolarini hal etishga yo`naltirish. 4. Talabalarning muammoli vaziyatlarni hal etish bo`yicha axborotlarini tinglash. 5. Kichik guruhlar o`rtasida o`quv bahsi va munozara o`tkazish. 6. Umumiy xulosa yasash

    Javob: 1,2,3,4,5,6

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar









Bizning loyihalar