Foydali manbalar













OTM web-reytingi

Boshlang`ich ta`lim va JM

Fakultet Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika institutida 1935 yilda “Pedagogika”fakulteti tashkil etilgan. 1957 yildan “Pedagogika” fakulteti boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarini tayyorlay boshladi.




Fakultet Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika instituti tarkibida 1935 yilda “Pedagogika” fakulteti sifatida tashkil etilgan. 1957-yildan “Pedagogika” fakultetida boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarini tayyorlana boshlandi. 1975 yilda fakultet “Pedagogika va boshlang‘ich ta’lim metodikasi” deb nomlandi. 1999 yildan 2008 yilga qadar fakultet “Boshlang‘ich ta’lim va defektologiya” fakulteti deb nomlandi. 2008-2009 о‘quv yilida fakultet “Boshlang‘ich ta’lim” fakulteti va “Defektologiya” fakulteti nomi bilan ikkiga ajratildi. 2012-2013 o‘quv yilining ikkinchi yarmidan boshlab Boshlang‘ich ta’lim fakultetiga jismoniy madaniyat yo‘nalishi ham qo‘shildi. 2016-yil 1-iyundan boshlab оptimallashtirish natijasida "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" va "Boshlang'ich ta'lim pedagogikasi" kafedralari birlashtirildi va kafedra "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" kafedrasi deb nomlandi. “Musiqiy ta’lim” kafedrasi ham 2017 yilning 2 yanvaridan boshlab fakultet tarkibiga kiritildi. Hozirgi vaqtda fakultetda 3 ta yo‘nalish bo‘yicha: o‘zbek, qozoq va rus tillarida boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi, o‘zbek va rus tilida jismoniy tarbiya hamda o‘zbek va rus tilida musiqa ta`limi bo’yicha o‘qituvchi kadrlar tayyorlanmoqda. 1. O’quv jarayoni Kafedrada bakalavriat ta’lim yo‘nalishida 17 ta fandan o‘zbek, rus, qozoq tilida, magistratura mutaxassisligida 4 ta fandan o‘zbek tilida ta’lim olib boriladi. Barcha fanlardan darsliklar, o‘quv qo‘llanmalar mavjud va o‘quv-uslubiy majmualar yaratilgan. 2. Ilmiy salohiyat 2016-2017-o‘quv yilida fakultet asosiy shtatida 38 nafar (o'rindoshlar bilan 46 nafar) professor-o‘qituvchilar ishlamoqda. Fakultetda 3 ta fan doktori, professor, 14 ta fan nomzodi, bulardan 2 nafar universitet professori, 10 nafar dotsent, 1 nafar dotsent vazifasini bajaruvchi, 2 nafar OAK dotsenti, 5 ta katta o‘qituvchi va 3 ta o‘qituvchi faoliyat yuritadi. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasining ilmiy salohiyati 64 % ni tashkil etadi. Kafedrada 10 dan ortiq o‘qituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda. Jismoniy madaniyat kafedrasining ilmiy salohiyati 13 % ni tashkil etadi. Kafedrada 5 dan ortiq o‘qituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda. 1
Fakultet dekani v.b., pedagogika fanlari doktori Akramov Abdumalik Abdumutalovich 2
O'quv ishlari bo'yicha dekan muovini pedagogika fanlari nomzodi, dotsent Sanakulov Xamrakul Rizakulovich 3
ILmiy ishlar bo'yicha dekan muovini p.f.n., universitet professori Jumaev Mamanazar Ergashevich 4
Ma'naviy-marifiy ishlar bo'yicha dekan muovini katta o'qituvchi Abdullayev Komiljon Risqulovich 5
Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat Fakulteti, Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi mudiri pedagogika fanlari nomzodi, dotsent Xalikov A’zam Abdusalamovich 6
Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat fakulteti Jismoniy madaniyat kafedrasi mudiri Radjapov Usmonbay Raximovich 7
Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat fakulteti musiqa ta’limi kafedrasi mudiri san’atshunoslik fanlari nomzodi Panjiev Qurbanniyoz Berdiyevich Davlat ilmiy-texnika dasturlari doirasida bajarilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlarning natijalari Fakultet bo‘yicha bo‘yicha amaliy ilmiy texnik dasturi loyihalari: 1. “Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun matematikadan multimediali dars ishlanmalar majmuasini yaratish” nomli amaliy loyiha Rahbar: B.Abdullayeva Guruh a’zolari 17 kishi: 4 ta dotsent, 2 ta katta o‘qituvchi, 3ta o‘qituvchi, 2ta magistrant, 3ta iqtidorli talabadan iborat. Innovatsion g‘oyalar va ishlanmalar borasida bajarilayotgan ishlar: 1.“Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun ona tili va matematikadan o‘zbek, rus va qozoq tillarida multimediali dars ishlanmalar majmuasi” nomli loyiha Rahbar: A.V.Sadikova Guruh a’zolari: 2 ta fan nomzodi, 2 ta katta o‘qituvchi: B. Abdullaeva, M.I.Toshpulatova, U.A.Masharipova, N.M.Muxitdinova, A.Q.Nisanbaeva Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 3 mln 500 ming so‘mga shartnoma imzolandi. 2.“Rus, o‘zbek va ingliz tillarida boshlang‘ich sinflarning o‘qituvchilari uchun matematika, mehnat va atrofimizdagi olam fanlari bo‘yicha multimediali dars ishlanmalari majmuasi” nomli loyiha Rahbar: A.V.Sadikova Guruh a’zolari: 2 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Dilsora Abdullaeva, Jo‘raeva Maftuna, Maxamatkarimova Latofatlar Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 1 mln so‘mga, “OOO GardPay Mobile” firmasi bilan 200 ming so‘mga shartnoma imzolandi. 3. Bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari uchun matematika o‘qitish metodikasi fanidan elektron majmuasi” nomli loyiha Rahbar: M. Jumaev Guruh a’zolari: 1 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Matulbaeva Shoxsanam, Muxitdinova Nigora Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming so‘mga shartnoma imzolandi. 4.“Boshlang‘ich sinf “Ona tili” fani bo‘yicha grafik organayzerlar majmuasi”nomli loyiha Rahbar: M. Hamrayev Guruh a’zolari: 1ta iqtidorli talaba: Obidova Iroda Komiljon qizi Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming so‘mga shartnoma imzolandi. 5. “Fransiyada pedagogik fikrlar taraqqiyoti” nomli metodik qo‘llanma” mavzusida loyiha Rahbar: Xalikov A.A. Guruh a’zolari: 1ta iqtidorli talaba Sadikov R. M. Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming so‘mga hamda “OOO GardPay Mobile” firmasi bilan 200 ming so‘mga shartnoma imzolandi. III.3. Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlash Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlanmoqda. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi bo`yicha 23 nafar professor-o‘qituvchilar ilmiy-tadqiqot ish olib boryapti. Jismoniy madaniyat kafedrasi bo`yicha 15 nafar professor-o‘qituvchilar ilmiy-tadqiqot ish olib boryapti. Fakultet bо‘yicha jami: 38 ta professor-o‘qituvchilar ilmiy-tadqiqot ishiga jalb qilingan. III.4. Iqtidorli talabalar bilan ishlash: Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi yetakchi professor-o‘qituvchilaridan nafariga iqtidorli talabalar biriktirilgan. 2016-2017-о‘quv yilida fakultet bo`yicha 54 ta iqtidorli talaba professor-o`qituvchilarga biriktirilgan. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat fakultetida innovatsion-korporativ hamkorlik doirasida iqtidorli talabalar bilan ishlanyapti. Iqtidorli talabalar umumta’lim maktablarining boshlang‘ich sinflarida ona tili, o‘qish, matematika fanlarini o‘qitish, pedagogika, tarbiyaviy ishlar metodikasi, pedagogik texnologiya, boshlang‘ich ta’lim integratsiya, mehnat, tabiatshunoslik fanlarini o‘qitish, jismoniy tarbiya metodikasi fanlarining muammolarini o‘rganib, ushbu muammolarni yechimini topish bo‘yicha mavzular banki shakllantirilgan va ilmiy ishlar yo’lga qoyilmoqda. Fakultet professor-o'qituvchilari tomonidan “X iinnovatsion g‘oyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasi”da qatnashish uchun 8 ta loyiha topshirildi. Bulardan 2 ta loyiha Yosh olimlar va iqtidorli talabalar “X innovatsion g‘oyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasi”da qatnashish uchun topshirildi: 1) Dilsora Abdullaeva, Maxamatkarimova Latofat, Sadikov Rustam Ilmiy rahbar: A.V.Sadikova 2) Sadikov Rustam Ilmiy rahbar: Xalikov A’zam Abdusalomovich 2016 yilda 4 ta patent olindi Boshlang`ich ta’lim metodikasi kafedrasi 3 nafar prоfessor-o`qituvchilari: H.Bakiyeva, U.Masharipova, M.Tashpulatovalar tomonidan olindi. Jismoniy madaniyat kafedrasi 1 nafar prоfessor-o`qituvchisi: T.Achilov tomonidan olindi. IV.3. Ilmiy maqola, monografiya, o‘quv qo‘llanmalar va darsliklar chop etish 1) Monografiya – 4 2) Darsliklar: v) o‘rta maktablar uchun: 1. Jumayev M.E “Matematika 1” Toshkent: O‘qituvchi, 2014. 13,5 b.t O‘quv qo‘llanmalar: b) kasb-hunar kollejlari uchun: 1. M.Hamrayev. “Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari to‘plami”. 1-qism. “Sharq” NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t. 2. M.Hamrayev. “Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari to‘plami”. 2-qism. “Sharq” NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t. 3. M.Hamrayev. “Ona tili” (oliy o‘quv yurtiga kiruvchilar uchun qo‘llanma, qayta nashr) “Sharq” NMAK, Toshkent., 2014. 6,5 b.t. v) o‘rta maktablar uchun: 1. Jumayev M.E. “Matematika daftari” Toshkent: Turon-iqbol, 2014. 4 b.t. Nashr ettirilgan metodik qo‘llanmalar 2014-2015 yillar uchun 1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 1-sinf o‘quvchilari uchun metodik qo‘llanma, 2014-yil Toshkent, 120 bet. 2.Bakiyeva H. Savodga o‘rgatish darslari. 1-sinf o‘quvchilari uchun 2014-yil, Toshkent, 120 bet. 3.Sattorova X.J va boshqalar. O‘qish 1-sinf O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma nashir etildi. 2014 yil ISBN 978-9943-26-249-2 4.Masharipova U. Hammualliflikda 1- sinf Ona tili. O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma”, 2014, Toshkent: Sharq, 7,5 bosma taboq, ISBN 978-9943-26-248-5 1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 2-sinf o‘quvchilari uchun metodik qo‘llanma, 2015-yil 2.Bakiyeva H.O`zbek tili 2-sinf o‘qituvchilar metodik qo‘llanma nashir etildi. 2015 yil 3.Sattorova X.J va boshqalar. O‘qish 2-sinf O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma nashir etildi. 2015 yil 4.Masharipova U. Hammualliflikda 2-sinf Ona tili. O‘qituvchilar uchun metodik qo‘llanma”, 2015-yil 5. ILmiy maqolalar: 2015-yilda: a) chet elda nashr qilinganlar: 1. Abdullayeva B.S. .Педагогическое моделирование как фактор развития будущих педагогов в системе образования. Science and world International scientific jurnal № 2 (18) Vol. II1 2015-yil 103-106-betlar. 2. Xaliqov A.A. 10.Психологические свойства формирования профессиональное направленности личности педагога. Science and world International scientific jurnal № 2 (18) Vol. II12015-yil 145-147- betlar 3. Артыкбаева З.А. Методика обучения решению геометрических задач Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук №02 (73) 2015г. Ч.II. 5 Москва. 2015 4. Бакиева Х.С. Пути обогащения словарного запаса учащихся начальных классов Актуальные проблемы гуманитарных и естественых наук. Часть II. Москва. 2015 5. Сатторова Х. Методическая подготовка студентов к обучению интегрированному курсу «окружающий мир». Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук №03 (74) 2015г. Ч.II. 6. Cултанов М..Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук Психолого – Педагогические основы использования информaционных технологий в обучении . Часть II. Москва 2015 7. Cултанова У. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук Москвa. Психолого-педагогические основы развития продуктивного мышления учащихся Часть II. Москва 2015 2.Формирование коммуникативных компетенций младших школьников на основе развития связной речи. Материалы ХIII-международной конференции «Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития». Санкт - Петербург. (ЛГУ) 29-31 мая 2015 г. Часть II. С.167-169 1. А. А. Халиков, Р. М. Садыков 19.Обучение в сотрудничестве как фактор успеха в образовательной деятельности младших школьников Материалы ХIII-международной конференции «Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития». Санкт - Петербург. (ЛГУ) 29-31 мая 2015 г. Часть II. С.167-169 2. Абдуллаева Б.С.Садыкова А.В. 20. Использование электронных тренажеров для обучения учащихся начальных классов. Материалы ХIII-международной конференции «Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития». Санкт - Петербург. (ЛГУ) 29-31 мая 2015 г. Часть II. С.167-169 2015-yilda respublika va universitet konferensiyasida: b) respublika miqyosida 3. Abdujabbarova F. Shavkat Rahmonning “Sulaymon tog‘i etagidagi o‘ylaganlarim”she’rini “Chig‘iriq” texnologiyasi asosida o‘qitish. 1. Toshkent 2015.-B.25 Ta’lim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. 3. Toshkent 2015.-B.25 4. Abdujabbarova F. Shodmonqulova D. Chingiz Aytmatovning “Oq kema”asarini o‘rganishda axborot texnologiya usullaridan foydalanish 4. Toshkent 2015.- Ta’lim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. B.25 5. Sadikova A. V.1-sinf “Atrofimizdagi olam” fanida ingiliz tili so‘zlaridan foydalanib o‘qitish usullari 2015 “Boshlang‘ich ta’lim jarayonida xorijiy tillarni o‘qitishning innivatsion texnologiyalari” Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. 2-kitob 62-65- betlar. 6. Nisаnboeva A. O‘qituvchining innovatsion faoliyatini shakllantirish shartlari. Toshkent 2015.- Ta’lim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. Б.25 7. Nisanboeva A. .O‘quvchilar bilim sifatini va samaradorligini oshirishda “Milliy istiqlol g‘oyasi va ma’naviyat asoslari”fanini o‘rni. Toshkent 2015.- Ta’lim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. Б.25 8. Jurayeva M. Bugungi kun boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilariga qo‘yiladigan talablar. 2015-yil 30-аprel Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 207-208-б. 9. Sadikova A.V. Ernazarova D.Boshlang‘ich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari2015-yil 30-aprel Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 208-209-б. 10. Sadikova A.V. Солодова Е. Информatsiонная культура учащихся начальных классов-неотьемлемая часть результата образования 2015-yil 30-аprel Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 302-303-б. 11. Sharipov SH.S. Abdullayeva B.S.Boshlang`ich ta’limda multimedia texnologiyasidan foydalanish metodikasi 2015-yil 30-аprel Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 5 12. Mamatova G. А. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat fakulteti 80 yoshda 2015 Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 7бет 13. Abdullayeva B.S. Jumanova Z. Boshlanich sinf darslarida interfaol ta’lim metodlaridan foydalanish metodikai 2015 Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 14. Abdujabbarova F. Boshlang`ich sinfda inglizcha talaffuzni o`rgatishdagi qiyinchiliklar va ularni bartaraf etish usullari.2015 Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 17 15. Abdujabbarova F.Maxmudova D. Boshlanich sinflarda xalq ozaki ijodini o`tishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish usullari Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015. 16. Abdujabbarova F. Azimova G. She`riy matnlarni “Chig`iriq” texnologiyasi asosida o`rganish Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: 17. Agzamxodjayeva S. Bolalar adabiyoti darslarida o`quvchilarning ozaki va yozma nutqini o`stirish yo`llari Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 67 18. Agzamxodjayeva S. Ona tili darslarida “Eganing ifodalanishi” mavzusini o`qitilish usullari 19. Abdiraimova H.Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 69 20. Artikbaeva Z.A Eminov A.Boshlang‘ich ta’lim samaradorligini oshirishda axborot-kommunikatsion texnologiyalari vositalaridan foydalanish Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 77 21. Artikbaeva Z. Xodieva R Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida innovatsion faoliyat ko‘nikmalarini shakllantirishning ahamiyati .Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 100 22. Bakiyeva H Mavlyanova S Boshlanich sinf o`quvchilarini nutqini boyitishga yo`naltiruvchi mashqlar Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 101 23. Hamrayev M.A.O`rozov A. Hajm-o`lchov sifati va xususiyatni bildiruvchi sifat bilan ifodalangan uyushmagan sifatlovchi aniqlovchilar Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 103 24. Hamrayev M.A. Bobomurodova G.Vazirlik miqyosida So`z birikmalari bilan ifodalangan umumlashtiruvchi bo`laklar haqida ayrim mulohazalar Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 25. Hamrayev M.A., Ergasheva G. Ot turkumidagi so`zlar bilan ifodalangan nomustaqil vositasiz to`ldiruvchilarning grammatik xususiyatlari .Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 26. Hamrayev M.Obidova I.Milliy ma’naviy qadriyatlar asosida shaxs ma’naviyatining ideal modelini yaratish. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 104 27. Jumaev M.Muxitdinova Nigora Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 120 28. Jo‘raeva M. Maxmutova I Milliy ma’naviy qadriyatlar asosida shaxs ma’naviyatining ideal modelini yaratish. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 124 29. Mamatova G. Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 30. Muxitdinova N.M., Badriddinov U. Boshlanich sinf matematika darslarida ta’lim sifatini oshirishda qo`llaniladigan ayrim metodlardan foydalanish. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 157 31. Nisanbaeva A. Salibaeva D. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini mustaqil fikrlashga 32. o‘rgatish usullari Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 162 33. Nisanbaeva A Abdukalikova G.O‘qish darslarida ilg‘or pedagogik texnologiyalardan foydalanish imkoniyatlari Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 163 34. Sadikova A.V.Maxamatkarimova L Bugungi kun boshlanich ta’lim o`qituvchilariga qo`yiladigan talablar Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 207 35. Sadikova A.V.Ernazarova D Boshlanich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 208 36. Sattorova X. О’qish darslarini tashkil etishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 219 37. Sattorova X.J. Raxmatova M. Tabiatshunoslik darslarida o`quvchilarning ekologik tushunchasini shakllantirish .Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 220 38. Sattorova X.J Ashurova U. Sinfdan tashqari o`qishda pedagogik texnologiyalarni qo`llash shakllari. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 228 39. Shodmonquliva D. Вoshlanп’ich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 229 40. Sultanov M. Sultanova U. Bоshlanich sinflarning asоsiy miqdоrlari haqida tushunchalar 41. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 . 233 42. Musayeva A.I. Вoshlanп’ich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 43. Toshpo`latova M. Boshlang`ich sinf o`qituvchilari uchun ilor pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalarini ta’lim jarayoniga joriy etish Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015. 243b 44. Федорова Г. Михеева Ю. Приёмы, упражнения, методики по формированию навыка чтения у младших школьников Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 294b. 45. Жураева М. Нурмухамедова Ш. Развитие речи учащихся начальных классов во внеклассной работе. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 297 46. Садыкова А.Солодова Е. Информaционная культура учащихся начальных классов – неотъемлемая часть результата образования Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 302 47. Хамедова Н., Каримова З. О понятии бесконечности. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 , 308 48. Халиков А.,Садиков Р. Значение речи в профессиональной подготовке будущего учителя. Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yo‘nalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 313 3.Bajarilgan ishlar va yutuqlar BTM kafedrasining dotsenti, f.f.n.M. A. Hamrayev rahbarligidagi iqtidorli 3-bosqich talabasi Obidova Iroda Yosh olimlar va talabalarning “XXI asr – intellektual avlod asri» shiori ostidagi Respublika ilmiy-amaliy anjumanida (2013 yil 28-29-noyabr, Termiz) faol ishtirok etib, “Anjumanning faol ishtirokchisi” sertifikati bilan taqdirlandi. 4.2015-yilda refertlanadigan xorijiy jurnallarda chop etilgan maqolalar, monografiyalar, darslik va o‘quv qo‘llanmalar Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi professor-o‘qituvchilari tomonidan 2013-yilda 2 ta monografiya, 9 ta darslik, 9 ta o‘quv qo‘llanma, 5 ta metodik qo‘llanma yaratilgan, xalqaro ilmiy jurnallarda 10 ta, OAK tassarufidagi ilmiy jurnallarda 20 ta ilmiy maqolalar chop etilgan. 5.Bajariliyotgan kurs ishlari, BMIlar haqida ma’lumotlar Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatining ustuvor yo‘nalishlari: 1) boshlang‘ich ta’lim va sport-tarbiyaviy ish yo‘nalishida ona tili, matematika, rus tili, ona tili o‘qitish metodikasi, matematika o‘qitish metodikasi, rus tili o‘qitish metodikasi fanlarini o‘qitishi takomillashtirish. 2) uzluksiz ta’lim tizimida ona tili, matematika, rus tili o‘qitishni takomillashtirish va fanlararo aloqadorlikdan foydalanish. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasida innovatsion korporativ hamkorlik faoliyati yo‘lga qo‘yilgan. Hamkorlik shartnomalari 1-Toshkent pedagogika kolleji, Toshkent viloya tpedagogika kolleji, 26-, 118-, 160-, 300-sonli umumiy o‘rta ta’lim maktablari bilan tuzilgan. Kafedrada “Ona tili o‘qitish metodikasi” va “Matematika o‘qitish metodikasi” fanlaridan talabalar kurs ishi va bitiruv malakaviy ishlarni yozishadi. Kurs ishi va BMIlarning yozish va uni ximoya qilish bo‘yicha metodik tavsiyalar ishlab chiqilgan. 3-kursda kurs ishi va BMIbankidan talabalar mavzularni erkin tanlab olishadi va ularga biriktirilgan ilmiy rahbarlar bilan belgilangan tartibda jadval asosida tadqiqot ishlarini olib borishadi. 4-kursda talabalar bitiruv malakaviy ishini kurs ishining davomi sifatida bajarishadi. 6.O‘tkazilgan ilmiy-amaliy konfrensiyalar O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligining 2013 yil 24 yanvardagi 23-sonli qaror bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2013 yil 10 aprelda “Boshlang‘ich ta’limni takomillashtirish istiqbollari: muammo va yechimlar” mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy konferensiyasi o‘tkazildi. 2014 yil 7-aprelda “Boshlang‘ich sinflarda ta’lim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish: muammo va yechimlar” mavzusida Vazirlik miqyosida, 2014 yil 21-mayda “Boshlang‘ich ta’limning sifatini oshirish, o‘quv-metodik ta’minotini takomillashtirish, ta’lim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari” mavzusida Respublika ilmiy-amaliy anjuman, 2015 yil 30-aprelda “Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat yonalishi sifat va samaradorligini oshirish: muammo va yechimlar” mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy anjuman o‘tkazildi. 7.Ilmiy seminarlar faoliyati Kafedra qoshidagi ilmiy seminar faoliyati bo‘yicha reja tuzilgan, kafedra professor-o‘qituvchilari reja asosida dolzarb mavzular yuzasidan ma’ruzalar tashkil qilinib, o‘zlarining tajribalari asosida qiziqarli va mazmunli fikrlari bilan ishtirok etishadi. 8.Iqtidorli talabalar bilan ishlash “Yosh olimlar kengashi”, to‘garaklar faoliyati. Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasida professor-o‘qituvchilar tomonidan iqtidorli talabalarni izlash, tanlash va tarbiyalash yo‘lga qo‘yilgan, ustoz-shogird tizimi faoliyat olib bormoqda. Ustoz-shogird tizimi bo‘yicha kafedraning yetakchi professor-o‘qituvchilariga iqtidorli talabalar biriktirilgan. Kafedra qoshidagi ilmiy, kasbiy va amaliy to‘garaklarda 120tadan ortiq talaba ishtirok etadi. 9.Pedagogik amaliyot. Fakultet talabalari o‘quv jarayoning 7-semestrida belgilangan umumiy o‘rta ta’lim maktablarida 5 oy davomida pedagogik amaliyotni o‘tashadi. Fanlar bo‘yicha metodistlar biriktiriladi. Ular amaliyot jarayonida talabalarning fanlardan dars o‘tish jarayoni, tarbiyaviy tadbirlarni o‘tkazish maktab xujjatlarni o‘rganish kabi topshiriqlarni bajarishadi. 11.Respublika va xorijiy OTMlari bilan hamkorlik. Kafedraning Respublika turdosh OTMlari bilan shartnomalar mavjud. Boshlang‘ich ta’lim metodika kafedrasining xalqaro ilmiy hamkorligi quyidagi OTMlar bilan yo‘lga qo‘yilgan: MGPI, prof. L.I.Peterson, Rossiya Federatsiyasida xizmat ko‘rsatgan metodist; MIPK, Yuliya Peterson, Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi mudiri; Saxa GPI, B. Erdniev, Boshlang‘ich ta’lim metodikasi kafedrasi mudiri; Qozog‘iston Milliy Universiteti, A.Xodjialiqulova, matematika o‘qitish metodikasi kafedrasi mudiri; Ukraina Milliy Universiteti, Z.M.Zayseva, matematika o‘qitish metodikasi kafedrasi mudiri; Qirg‘izston Respublika ta’lim markazi, prof. U. Bikbayev va boshqalar


Boshlang‘ich ta’lim fakulteti Pedagogika fakulteti nomi bilan 1935 yilda tashkil etilgan. Dastlab fakultetda pedagogika ¬bilim yurtlari uchun pedagogika va psixologiya o‘qituvchilari tayyorlangan. Keyinchalik ¬fakultet ta’lim tizimiga metodist va ¬inspektorlar, maktabgacha ta’lim muassasasi tarbiyachilari tayyorlash yo‘lga qo‘yilgan. 1957 yildan boshlab fakultetda boshlang‘ich¬ sinf bo‘yicha mutaxassislar tayyorlash hamda oliy ma’lumotga ega bo‘lgan boshlang‘ich maktab o‘qituvchilarini tayyorlash ham yo‘lga qo‘yilgan. 1958 yilda boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini tayyorlash sifatini yaxshilash maqsadida ¬fakultetda Boshlang‘ich sinf pedagogikasi ¬kafedrasi tashkil etildi. 1959 yilda ¬Boshlang‘ich sinf pedagogikasi kafedrasi ¬tarkibidan Boshlang‘ich ta’lim metodikasi ¬kafedrasi ajralib chiqdi. 1975 yildan boshlab fakultet Pedagogika va boshlang‘ich ta’lim metodikasi deb nomlandi. Fakultetda rus va o‘zbek tilida ta’lim beruvchi boshlang‘ich sinf o‘qituvchilari tayyorlandi. 1980 yildan boshlab tarbiyaviy ish tashkilotchilari ham yetishtirib berildi. Keyinchalik fakultetda boshlang‘ich ta’lim sport tarbiyaviy ish mutaxassislari tayyorlana ¬boshlandi. O‘sha davrda fakultetida 3 ta kafedra mavjud bo‘lib, Pedagogika kafedrasida 5 nafar dotsent va 3 nafar o‘qituvchi faoliyat yuritgan. Kafedrani dotsent R.A.Mavlonova bosh¬qargan. «Boshlang‘ich ta’lim kafedrasi»ga ¬professor K.K.Qosimova rahbarlik qilgan. Uning tarkibida 2 nafar professor, 5 nafar dotsent, 3 nafar o‘qituvchi va laborant, «Hozirgi zamon rus tili va uni o‘qitish metodikasi kafedrasi»da esa 4 nafar dotsent, 1 nafar katta o‘qituvchi, 4 nafar o‘qituvchi va laborant -faoliyat ko‘rsatgan. 2012-2013 o‘quv yilining ikkinchi yarmidan boshlab Boshlang‘ich ta’lim fakultetiga jismoniy madaniyat yo‘nalishi ham qo‘shildi. Hozirda fakultetda ikkita mutaxassislik bo‘yicha o‘zbek, qozoq va rus tilida boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi hamda jismoniy tarbiya o‘qituvchilari tayyorlanmoqda. Bugungi kunda fakultetda Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi va tarbiyaviy ishlar metodikasi, Boshlang‘ich ta’lim metodikasi, Jismoniy madaniyat va uni o‘qitish metodikasi kabi kafedralar faoliyat yuritmoqda. Fakultetda yuqori malakali pedagoglarni tayyorlashda 63 nafar professor-o‘qituvchilar: 3 nafar fan doktori, professor, 3 nafar fan nomzodi, professor, 6 nafar fan nomzodi, dotsent,5 nafar fan nomzodi, 3 nafar dotsent, 17 nafar katta o‘qituvchi va 18 nafar o‘qituvchi mehnat qilmoqda. O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta ¬maxsus ta’lim vazirligining qarori bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2014-yil 7 aprelda Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetida «Boshlang‘ich ¬sinflarda ta’lim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot kommunikatsion texnologiyalardan foydalanish: ¬muammo va yechimlar» mavzusida Vazirlik miqyosida 21-may kuni respublika miqyosida «Boshlang‘ich ta’limning sifatini oshirish, o‘quv-metodik ta’minotini takomillashtirish, ta’lim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari» o‘tkaziladigan ilmiy-amaliy anjumanda kafedra professor-o‘qituvchilari faol ishtirok etdilar. Hozirgi kunda fakultetda «Yosh tilshunos», «Molodoy ekolog», «Moy rodnoy yazik», «Yosh matematik», «Ajib sonlar», «Qiziqarli matematika», «Qiziqarli geometriya», «Zanimatelnaya matematika», «Jas matematik», «Mahoratli pedagog», «Jas pedagog», «Tarbiya va shaxs», «Pedagog innovator» nomli ilmiy to‘garaklar, shuningdek, «Meros», «Yosh metodist», «Jas metodist», «Mohir qo‘llar» kabi kasbiy to‘garaklar faoliyat ko‘rsatmoqda. To‘garak ¬mashg‘ulotlarida talabalarni ilmiy-tadqiqot ¬ishlariga jalb etish hamda ularning kasbiy mahoratlarini oshirishga alohida e’tibor qaratib kelinmoqda.

Raxbariyat

 
Boshlang‘ich ta’lim va jismoniy madaniyat fakulteti dekani Akramov Abdumalik Abdumutalovich Bog`lanish uchun Telefon: 276-75-39 Email:abdumalik.akromov@mail.ru 

23 dekabr 2017 yil, 35,935
Yuldasheva D.

Manaviyat ishlari

2015-yil 1-dekabr kuni “Boshlang’ich ta’lim metodikasi” kafedrasi katta o’qituvchisi U.A.Masharipova tomonidan O’zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining 23 yillik bayramiga bag’ishlab “Konstitutsiya – huquqimiz kafolati” mavzusida oshiq ma’naviyat soati o’tkazildi.
7 dekabr 2017 yil

Boshlangich ta`lim fakulteti yangiliklari

Boshlangich ta`lim fakulteti yangiliklari
19 oktyabr 2017 yil

Jismoniy madaniyat kafedrasi

Jismoniy madaniyat, Chaqiriqqacha harbiy ta`lim, Boshlang’ich ta`lim va sport tarbiyaviy ish, Maktabgacha ta`lim yo’nalishlarida mutaxassislik fanlarini o’qitish metodikasini va o’qitishni takomillashtirish.
12 yanvar 2017 yil

“Boshlang‘ich ta’lim metodikasi” kafedrasi

Билимлар хазинасига бошланғич таълимда асос солинади.
10 dekabr 2017 yil

Musiqiy ta’lim kafedrasi

“Musiqiy ta’lim” kafedrasi tarixiga bir nazar
19 fevral 2018 yil

O`xshash maqolalar


Boshlang`ich ta`lim va JM 23 dekabr 2017 yil




Pedagogika jurnali 22 fevral 2017 yil




Pedagogik ta`lim 2013 yil 14 yanvar 2014 yil


Pedagogik ta`lim 2012 yil 14 yanvar 2014 yil


Pedagogik ta`lim 2011 yil 15 yanvar 2014 yil



Bizning loyihalar



            
©2018 Toshkent Davlat pedagogika universiteti . Saytdagi ma'lumotlardan foydalanilganda saytga ilova ko`rsating. Xato topsangiz e-mail:siteadmin@tdpu.uz xabar bering (4)