|   library.tdpu.uz   |   majmua.tdpu.uz   |   eDarslik.tdpu.uz   |   asofaviy ta`lim   |   Pedagog   |   Ota-onalar uchun   |   Kirish   |      




Boshlang`ich ta`lim va JM

Fakultet Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika institutida 1935 yilda Pedagogikafakulteti tashkil etilgan.
1957 yildan Pedagogika fakulteti boshlangich sinf qituvchilarini tayyorlay boshladi.

Fakultet Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika institutida 1935 yilda Pedagogikafakulteti tashkil etilgan.

1957 yildan Pedagogika fakulteti boshlangich sinf qituvchilarini tayyorlay boshladi.

1975 yilda fakultet Pedagogika va boshlangich talim metodikasi deb nomlandi. 1999 yildan 2008 yilga qadar fakultet Boshlangich talim va defektologiya fakulteti deb nomlandi. 2008-2009 quv yilida fakultet Boshlangich talim fakulteti va Defektologiya fakulteti nomi bilan ikkiga ajratildi.

2012-2013 oquv yilining ikkinchi yarmidan boshlab Boshlangich talim fakultetiga jismoniy madaniyat yonalishi ham qoshildi.

Optimallashtirish natijasida 2016 yil 1-iyundan boshlab "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" va "Boshlang'ich ta'lim pedagogikasi" kafedralari birlashtirildi va kafedra "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" kafedrasi deb nomlandi. Hozirda fakultet tarkibida 2 ta kafedra faoliyat yuritmoqda: "Boshlang'ich ta'lim metodikasi" va "Jismoniy madaniyat" kafedralari.

Hozirda fakultetda ikkita yonalish boyicha: ozbek, qozoq va rus tilida boshlangich sinf oqituvchisi hamda ozbek va rus tilida jismoniy tarbiya oqituvchilari tayyorlanmoqda.

1. Oquv jarayoni

Kafedrada bakalavriat talim yonalishida 17 ta fandan ozbek, rus, qozoq tilida, magistratura mutaxassisligida 4 ta fandan ozbek tilida talim olib boriladi.

Barcha fanlardan darsliklar, oquv qollanmalar mavjud va oquv-uslubiy majmualar yaratilgan.

2. Ilmiy salohiyat

2016-2017-oquv yilida fakultet asosiy shtatida 38 nafar (o'rindoshlar bilan 46 nafar) professor-oqituvchilar ishlamoqda. Fakultetda 3 ta fan doktori, professor, 14 ta fan nomzodi, bulardan 2 nafar universitet professori, 10 nafar dotsent, 1 nafar dotsent vazifasini bajaruvchi, 2 nafar OAK dotsenti, 5 ta katta oqituvchi va 3 ta oqituvchi faoliyat yuritadi.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasining ilmiy salohiyati 64 % ni tashkil etadi. Kafedrada 10 dan ortiq oqituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda.

Jismoniy madaniyat kafedrasining ilmiy salohiyati 13 % ni tashkil etadi. Kafedrada 5 dan ortiq oqituvchilar mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy ishlarni olib bormoqda.

1

Fakultet dekani

p.f.n., dotsent Sadikova Albina Venerovna

2

O'quv ishlari bo'yicha dekan muovini

p.f.n., dotsent Muxitdinova Nodira Mamalatipovna

3

ILmiy ishlar bo'yicha dekan muovini

p.f.n., universitet professori Jumaev Mamanazar Ergashevich

4
Ma'naviy-marifiy ishlar bo'yicha dekan muovini

katta o'qituvchi Pardayev Bekmurod O'tapulatovich

5

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri

p.f.n., dotsent Muxitdinova Nodira Mamalatipovna

6
Jismoniy madaniyat kafedrasi mudiri

dotsent Latipov Ravshan Ismoilovich

Davlat ilmiy-texnika dasturlari doirasida bajarilayotgan ilmiy-tadqiqot ishlarning natijalari

Fakultet boyicha boyicha amaliy ilmiy texnik dasturi loyihalari:

1. Boshlangich sinf oqituvchilari uchun matematikadan multimediali dars ishlanmalar majmuasini yaratish nomli amaliy loyiha

Rahbar: B.Abdullayeva

Guruh azolari 17 kishi: 4 ta dotsent, 2 ta katta oqituvchi, 3ta oqituvchi, 2ta magistrant, 3ta iqtidorli talabadan iborat.

Innovatsion goyalar va ishlanmalar borasida bajarilayotgan ishlar:

1.Boshlangich sinf oqituvchilari uchun ona tili va matematikadan ozbek, rus va qozoq tillarida multimediali dars ishlanmalar majmuasi nomli loyiha

Rahbar: A.V.Sadikova

Guruh azolari: 2 ta fan nomzodi, 2 ta katta oqituvchi: B. Abdullaeva, M.I.Toshpulatova, U.A.Masharipova, N.M.Muxitdinova, A.Q.Nisanbaeva

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 3mln 500 ming somga shartnoma imzolandi.

2.Rus, ozbek va ingliz tillarida boshlangich sinflarning oqituvchilari uchun matematika, mehnat va atrofimizdagi olam fanlari boyicha multimediali dars ishlanmalari majmuasi nomli loyiha

Rahbar: A.V.Sadikova

Guruh azolari: 2 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Dilsora Abdullaeva, Joraeva Maftuna, Maxamatkarimova Latofatlar

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 1 mln somga, OOO GardPay Mobile firmasi bilan 200 ming somga shartnoma imzolandi.

3. Bolajak boshlangich sinf oqituvchilari uchun matematika oqitish metodikasi fanidan elektron majmuasi nomli loyiha

Rahbar: M. Jumaev

Guruh azolari: 1 ta magistrant, 1 ta iqtidorli talaba: Matulbaeva Shoxsanam, Muxitdinova Nigora

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga shartnoma imzolandi.

4.Boshlangich sinf Ona tili fani boyicha grafik organayzerlar majmuasinomli loyiha

Rahbar: M. Hamrayev

Guruh azolari: 1ta iqtidorli talaba: Obidova Iroda Komiljon qizi

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga shartnoma imzolandi.

5. Fransiyada pedagogik fikrlar taraqqiyoti nomli metodik qollanma mavzusida loyiha

Rahbar: Xalikov A.A.

Guruh azolari: 1ta iqtidorli talaba Sadikov R. M.

Natijasi: Navoiy davlat pedagogika instituti bilan 500 ming somga hamda OOO GardPay Mobile firmasi bilan 200 ming somga shartnoma imzolandi.

III.3. Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlash

Mustaqil tadqiqotchilik asosida ilmiy-pedagogik kadrlar tayyorlanmoqda. Boshlangich talim metodikasi kafedrasi bo`yicha 23 nafar professor-oqituvchilar ilmiy-tadqiqot ish olib boryapti.

Jismoniy madaniyat kafedrasi bo`yicha 15 nafar professor-oqituvchilar ilmiy-tadqiqot ish olib boryapti.

Fakultet byicha jami: 38 ta professor-oqituvchilar ilmiy-tadqiqot ishiga jalb qilingan.

III.4. Iqtidorli talabalar bilan ishlash:

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi yetakchi professor-oqituvchilaridan nafariga iqtidorli talabalar biriktirilgan.

2016-2017-quv yilida fakultet bo`yicha 54 ta iqtidorli talaba professor-o`qituvchilarga biriktirilgan.

Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakultetida innovatsion-korporativ hamkorlik doirasida iqtidorli talabalar bilan ishlanyapti. Iqtidorli talabalar umumtalim maktablarining boshlangich sinflarida ona tili, oqish, matematika fanlarini oqitish, pedagogika, tarbiyaviy ishlar metodikasi, pedagogik texnologiya, boshlangich talim integratsiya, mehnat, tabiatshunoslik fanlarini oqitish, jismoniy tarbiya metodikasi fanlarining muammolarini organib, ushbu muammolarni yechimini topish boyicha mavzular banki shakllantirilgan va ilmiy ishlar yolga qoyilmoqda.

Fakultet professor-o'qituvchilari tomonidan X iinnovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasida qatnashish uchun 8 ta loyiha topshirildi. Bulardan 2 ta loyiha Yosh olimlar va iqtidorli talabalar X innovatsion goyalar, texnologiyalar va loyihalar Respublika yarmarkasida qatnashish uchun topshirildi:

1) Dilsora Abdullaeva, Maxamatkarimova Latofat, Sadikov Rustam

Ilmiy rahbar: A.V.Sadikova

2) Sadikov Rustam

Ilmiy rahbar: Xalikov Azam Abdusalomovich

2016 yilda 4 ta patent olindi

Boshlang`ich talim metodikasi kafedrasi 3 nafar prfessor-o`qituvchilari:

H.Bakiyeva, U.Masharipova, M.Tashpulatovalar tomonidan olindi.

Jismoniy madaniyat kafedrasi 1 nafar prfessor-o`qituvchisi:

T.Achilov tomonidan olindi.

IV.3. Ilmiy maqola, monografiya, oquv qollanmalar va darsliklar chop etish

1) Monografiya 4

2) Darsliklar:

v) orta maktablar uchun:

1. Jumayev M.E Matematika 1 Toshkent: Oqituvchi, 2014. 13,5 b.t

Oquv qollanmalar:

b) kasb-hunar kollejlari uchun:

1. M.Hamrayev. Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari toplami. 1-qism. Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t.

2. M.Hamrayev. Ona tili fanidan mavzuli test topshiriqlari toplami. 2-qism. Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 27 b.t.

3. M.Hamrayev. Ona tili (oliy oquv yurtiga kiruvchilar uchun qollanma, qayta nashr) Sharq NMAK, Toshkent., 2014. 6,5 b.t.

v) orta maktablar uchun:

1. Jumayev M.E. Matematika daftari Toshkent: Turon-iqbol, 2014. 4 b.t.

Nashr ettirilgan metodik qollanmalar 2014-2015 yillar uchun

1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 1-sinf oquvchilari uchun metodik qollanma, 2014-yil Toshkent, 120 bet.

2.Bakiyeva H. Savodga orgatish darslari. 1-sinf oquvchilari uchun 2014-yil, Toshkent, 120 bet.

3.Sattorova X.J va boshqalar. Oqish 1-sinf Oqituvchilar uchun metodik qollanma nashir etildi. 2014 yil ISBN 978-9943-26-249-2

4.Masharipova U. Hammualliflikda 1- sinf Ona tili. Oqituvchilar uchun metodik qollanma, 2014, Toshkent: Sharq, 7,5 bosma taboq, ISBN 978-9943-26-248-5

1.Abdullayeva B.S., Sadikova A.V.Muxitdinova N.M., Toshpulatova M.I., Jabborova Yu. Matematika. 2-sinf oquvchilari uchun metodik qollanma, 2015-yil

2.Bakiyeva H.O`zbek tili 2-sinf oqituvchilar metodik qollanma nashir etildi. 2015 yil

3.Sattorova X.J va boshqalar. Oqish 2-sinf Oqituvchilar uchun metodik qollanma nashir etildi. 2015 yil

4.Masharipova U. Hammualliflikda 2- sinf Ona tili. Oqituvchilar uchun metodik qollanma, 2015 yil

5. ILmiy maqolalar:

2015-yilda:

a) chet elda nashr qilinganlar:

1. Abdullayeva B.S. . . Science and world International scientific jurnal 2 (18) Vol. II1 2015-yil 103-106-betlar.

2. Xaliqov A.A. 10. . Science and world International scientific jurnal 2 (18) Vol. II12015-yil 145-147- betlar

3. .. 02 (73) 2015. .II. 5 . 2015

4. .. . II. . 2015

5. . . 03 (74) 2015. .II.

6. C .. a . II. 2015

7. C . a. - II. 2015

2. . III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

1. . . , . . 19. III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

2. .. .. 20. . III- : . - . () 29-31 2015 . II. .167-169

2015-yilda respublika va universitet konferensiyasida:

b) respublika miqyosida

3. Abdujabbarova F. Shavkat Rahmonning Sulaymon togi etagidagi oylaganlarimsherini Chigiriq texnologiyasi asosida oqitish. 1. Toshkent 2015.-B.25 Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. 3. Toshkent 2015.-B.25

4. Abdujabbarova F. Shodmonqulova D. Chingiz Aytmatovning Oq kemaasarini organishda axborot texnologiya usullaridan foydalanish 4. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. B.25

5. Sadikova A. V.1-sinf Atrofimizdagi olam fanida ingiliz tili sozlaridan foydalanib oqitish usullari 2015 Boshlangich talim jarayonida xorijiy tillarni oqitishning innivatsion texnologiyalari Respublika ilmiy-amaliy konferensiyasi materiallari. 2-kitob 62-65- betlar.

6. Nisnboeva A. Oqituvchining innovatsion faoliyatini shakllantirish shartlari. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. .25

7. Nisanboeva A. .Oquvchilar bilim sifatini va samaradorligini oshirishda Milliy istiqlol goyasi va manaviyat asoslarifanini orni. Toshkent 2015.- Talim tarbiya jarayoniga zamonaviy pedagogik va axborot kommunikatsion texnologiyalarni joriy etish: muammo va yechimlar. .25

8. Jurayeva M. Bugungi kun boshlangich talim oqituvchilariga qoyiladigan talablar. 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 207-208-.

9. Sadikova A.V. Ernazarova D.Boshlangich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari2015-yil 30-aprel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 208-209-.

10. Sadikova A.V. . atsi - 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 302-303-.

11. Sharipov SH.S. Abdullayeva B.S.Boshlang`ich talimda multimedia texnologiyasidan foydalanish metodikasi 2015-yil 30-prel Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 5

12. Mamatova G. . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakulteti 80 yoshda 2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015-yil 30-aprel 1-qism 7

13. Abdullayeva B.S. Jumanova Z. Boshlanich sinf darslarida interfaol talim metodlaridan foydalanish metodikai 2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015

14. Abdujabbarova F. Boshlang`ich sinfda inglizcha talaffuzni o`rgatishdagi qiyinchiliklar va ularni bartaraf etish usullari.2015 Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 17

15. Abdujabbarova F.Maxmudova D. Boshlanich sinflarda xalq ozaki ijodini o`tishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015.

16. Abdujabbarova F. Azimova G. She`riy matnlarni Chig`iriq texnologiyasi asosida o`rganish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish:

17. Agzamxodjayeva S. Bolalar adabiyoti darslarida o`quvchilarning ozaki va yozma nutqini o`stirish yo`llari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 67

18. Agzamxodjayeva S. Ona tili darslarida Eganing ifodalanishi mavzusini o`qitilish usullari

19. Abdiraimova H.Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 69

20. Artikbaeva Z.A Eminov A.Boshlangich talim samaradorligini oshirishda axborot-kommunikatsion texnologiyalari vositalaridan foydalanish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 77

21. Artikbaeva Z. Xodieva R Boshlangich sinf oquvchilarida innovatsion faoliyat konikmalarini shakllantirishning ahamiyati .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 100

22. Bakiyeva H Mavlyanova S Boshlanich sinf o`quvchilarini nutqini boyitishga yo`naltiruvchi mashqlar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 101

23. Hamrayev M.A.O`rozov A. Hajm-o`lchov sifati va xususiyatni bildiruvchi sifat bilan ifodalangan uyushmagan sifatlovchi aniqlovchilar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 103

24. Hamrayev M.A. Bobomurodova G.Vazirlik miqyosida So`z birikmalari bilan ifodalangan umumlashtiruvchi bo`laklar haqida ayrim mulohazalar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

25. Hamrayev M.A., Ergasheva G. Ot turkumidagi so`zlar bilan ifodalangan nomustaqil vositasiz to`ldiruvchilarning grammatik xususiyatlari .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

26. Hamrayev M.Obidova I.Milliy manaviy qadriyatlar asosida shaxs manaviyatining ideal modelini yaratish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 104

27. Jumaev M.Muxitdinova Nigora Boshlangich sinf oqish darslarida oquvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 120

28. Joraeva M. Maxmutova I Milliy manaviy qadriyatlar asosida shaxs manaviyatining ideal modelini yaratish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 124

29. Mamatova G. Boshlangich sinf oqish darslarida oquvchilarning adabiy tushunchalarini shakllantirish xususida Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

30. Muxitdinova N.M., Badriddinov U. Boshlanich sinf matematika darslarida talim sifatini oshirishda qo`llaniladigan ayrim metodlardan foydalanish. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 157

31. Nisanbaeva A. Salibaeva D. Boshlangich sinf oquvchilarini mustaqil fikrlashga

32. orgatish usullari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 162

33. Nisanbaeva A Abdukalikova G.Oqish darslarida ilgor pedagogik texnologiyalardan foydalanish imkoniyatlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 163

34. Sadikova A.V.Maxamatkarimova L Bugungi kun boshlanich talim o`qituvchilariga qo`yiladigan talablar Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 207

35. Sadikova A.V.Ernazarova D Boshlanich sinflarda multimedia texnologiyalaridan foydalanishning psixologik-pedagogik aspektlari Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 208

36. Sattorova X. Βqish darslarini tashkil etishda pedagogik texnologiyalardan foydalanish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 219

37. Sattorova X.J. Raxmatova M. Tabiatshunoslik darslarida o`quvchilarning ekologik tushunchasini shakllantirish .Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 220

38. Sattorova X.J Ashurova U. Sinfdan tashqari o`qishda pedagogik texnologiyalarni qo`llash shakllari. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 228

39. Shodmonquliva D. oshlanich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 229

40. Sultanov M. Sultanova U. Bshlanich sinflarning assiy miqdrlari haqida tushunchalar

41. Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar. 2015 . 233

42. Musayeva A.I. oshlanich sinflarda ona tilini o`qitishda axborot texnologiyalarning roli Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015

43. Toshpo`latova M. Boshlang`ich sinf o`qituvchilari uchun ilor pedagogik va axborot kommunikatsiya texnologiyalarini talim jarayoniga joriy etish Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015. 243b

44. . . , , Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 294b.

45. . . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 297

46. . . a Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 302

47. ., . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 , 308

48. ., . . Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishida sifat va samaradorlikni oshirish: muammo va yechimlar.2015 313

3.Bajarilgan ishlar va yutuqlar

BTM kafedrasining dotsenti, f.f.n.M. A. Hamrayev rahbarligidagi iqtidorli 3-bosqich talabasi Obidova Iroda Yosh olimlar va talabalarning XXI asr intellektual avlod asri shiori ostidagi Respublika ilmiy-amaliy anjumanida (2013 yil 28-29-noyabr, Termiz) faol ishtirok etib, Anjumanning faol ishtirokchisi sertifikati bilan taqdirlandi.

4.2015-yilda refertlanadigan xorijiy jurnallarda chop etilgan maqolalar, monografiyalar, darslik va oquv qollanmalar

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi professor-oqituvchilari tomonidan 2013-yilda 2 ta monografiya, 9 ta darslik, 9 ta oquv qollanma, 5 ta metodik qollanma yaratilgan, xalqaro ilmiy jurnallarda 10 ta, OAK tassarufidagi ilmiy jurnallarda 20 ta ilmiy maqolalar chop etilgan.

5.Bajariliyotgan kurs ishlari, BMIlar haqida malumotlar

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ilmiy-tadqiqot faoliyatining ustuvor yonalishlari:

1) boshlangich talim va sport-tarbiyaviy ish yonalishida ona tili, matematika, rus tili, ona tili oqitish metodikasi, matematika oqitish metodikasi, rus tili oqitish metodikasi fanlarini oqitishi takomillashtirish.

2) uzluksiz talim tizimida ona tili, matematika, rus tili oqitishni takomillashtirish va fanlararo aloqadorlikdan foydalanish.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida innovatsion korporativ hamkorlik faoliyati yolga qoyilgan. Hamkorlik shartnomalari 1-Toshkent pedagogika kolleji, Toshkent viloya tpedagogika kolleji, 26-, 118-, 160-, 300-sonli umumiy orta talim maktablari bilan tuzilgan.

Kafedrada Ona tili oqitish metodikasi va Matematika oqitish metodikasi fanlaridan talabalar kurs ishi va bitiruv malakaviy ishlarni yozishadi. Kurs ishi va BMIlarning yozish va uni ximoya qilish boyicha metodik tavsiyalar ishlab chiqilgan.

3-kursda kurs ishi va BMIbankidan talabalar mavzularni erkin tanlab olishadi va ularga biriktirilgan ilmiy rahbarlar bilan belgilangan tartibda jadval asosida tadqiqot ishlarini olib borishadi. 4-kursda talabalar bitiruv malakaviy ishini kurs ishining davomi sifatida bajarishadi.

6.Otkazilgan ilmiy-amaliy konfrensiyalar

Ozbekiston Respublikasi Oliy va orta maxsus talim vazirligining 2013 yil 24 yanvardagi 23-sonli qaror bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2013 yil 10 aprelda Boshlangich talimni takomillashtirish istiqbollari: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy konferensiyasi otkazildi.

2014 yil 7-aprelda Boshlangich sinflarda talim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida, 2014 yil 21-mayda Boshlangich talimning sifatini oshirish, oquv-metodik taminotini takomillashtirish, talim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari mavzusida Respublika ilmiy-amaliy anjuman, 2015 yil 30-aprelda Boshlangich talim va jismoniy madaniyat yonalishi sifat va samaradorligini oshirish: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida ilmiy-amaliy anjuman otkazildi.

7.Ilmiy seminarlar faoliyati

Kafedra qoshidagi ilmiy seminar faoliyati boyicha reja tuzilgan, kafedra professor-oqituvchilari reja asosida dolzarb mavzular yuzasidan maruzalar tashkil qilinib, ozlarining tajribalari asosida qiziqarli va mazmunli fikrlari bilan ishtirok etishadi.

8.Iqtidorli talabalar bilan ishlash Yosh olimlar kengashi, togaraklar faoliyati.

Boshlangich talim metodikasi kafedrasida professor-oqituvchilar tomonidan iqtidorli talabalarni izlash, tanlash va tarbiyalash yolga qoyilgan, ustoz-shogird tizimi faoliyat olib bormoqda. Ustoz-shogird tizimi boyicha kafedraning yetakchi professor-oqituvchilariga iqtidorli talabalar biriktirilgan. Kafedra qoshidagi ilmiy, kasbiy va amaliy togaraklarda 120tadan ortiq talaba ishtirok etadi.

9.Pedagogik amaliyot.

Fakultet talabalari oquv jarayoning 7-semestrida belgilangan umumiy orta talim maktablarida 5 oy davomida pedagogik amaliyotni otashadi. Fanlar boyicha metodistlar biriktiriladi. Ular amaliyot jarayonida talabalarning fanlardan dars otish jarayoni, tarbiyaviy tadbirlarni otkazish maktab xujjatlarni organish kabi topshiriqlarni bajarishadi.

11.Respublika va xorijiy OTMlari bilan hamkorlik.

Kafedraning Respublika turdosh OTMlari bilan shartnomalar mavjud. Boshlangich talim metodika kafedrasining xalqaro ilmiy hamkorligi quyidagi OTMlar bilan yolga qoyilgan:

MGPI, prof. L.I.Peterson, Rossiya Federatsiyasida xizmat korsatgan metodist;

MIPK, Yuliya Peterson, Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri;

Saxa GPI, B. Erdniev, Boshlangich talim metodikasi kafedrasi mudiri;

Qozogiston Milliy Universiteti, A.Xodjialiqulova, matematika oqitish metodikasi kafedrasi mudiri;

Ukraina Milliy Universiteti, Z.M.Zayseva, matematika oqitish metodikasi kafedrasi mudiri;

Qirgizston Respublika talim markazi, prof. U. Bikbayev va boshqalar


Boshlangich talim fakulteti Pedagogika fakulteti nomi bilan 1935 yilda tashkil etilgan. Dastlab fakultetda pedagogika bilim yurtlari uchun pedagogika va psixologiya oqituvchilari tayyorlangan. Keyinchalik fakultet talim tizimiga metodist va inspektorlar, maktabgacha talim muassasasi tarbiyachilari tayyorlash yolga qoyilgan.

1957 yildan boshlab fakultetda boshlangich sinf boyicha mutaxassislar tayyorlash hamda oliy malumotga ega bolgan boshlangich maktab oqituvchilarini tayyorlash ham yolga qoyilgan. 1958 yilda boshlangich sinf oqituvchilarini tayyorlash sifatini yaxshilash maqsadida fakultetda Boshlangich sinf pedagogikasi kafedrasi tashkil etildi. 1959 yilda Boshlangich sinf pedagogikasi kafedrasi tarkibidan Boshlangich talim metodikasi kafedrasi ajralib chiqdi.

1975 yildan boshlab fakultet Pedagogika va boshlangich talim metodikasi deb nomlandi. Fakultetda rus va ozbek tilida talim beruvchi boshlangich sinf oqituvchilari tayyorlandi. 1980 yildan boshlab tarbiyaviy ish tashkilotchilari ham yetishtirib berildi. Keyinchalik fakultetda boshlangich talim sport tarbiyaviy ish mutaxassislari tayyorlana boshlandi.

Osha davrda fakultetida 3 ta kafedra mavjud bolib, Pedagogika kafedrasida 5 nafar dotsent va 3 nafar oqituvchi faoliyat yuritgan. Kafedrani dotsent R.A.Mavlonova boshqargan. Boshlangich talim kafedrasiga professor K.K.Qosimova rahbarlik qilgan. Uning tarkibida 2 nafar professor, 5 nafar dotsent, 3 nafar oqituvchi va laborant, Hozirgi zamon rus tili va uni oqitish metodikasi kafedrasida esa 4 nafar dotsent, 1 nafar katta oqituvchi, 4 nafar oqituvchi va laborant -faoliyat korsatgan.

2012-2013 oquv yilining ikkinchi yarmidan boshlab Boshlangich talim fakultetiga jismoniy madaniyat yonalishi ham qoshildi. Hozirda fakultetda ikkita mutaxassislik boyicha ozbek, qozoq va rus tilida boshlangich sinf oqituvchisi hamda jismoniy tarbiya oqituvchilari tayyorlanmoqda.

Bugungi kunda fakultetda Boshlangich talim pedagogikasi va tarbiyaviy ishlar metodikasi, Boshlangich talim metodikasi, Jismoniy madaniyat va uni oqitish metodikasi kabi kafedralar faoliyat yuritmoqda.

Fakultetda yuqori malakali pedagoglarni tayyorlashda 63 nafar professor-oqituvchilar: 3 nafar fan doktori, professor, 3 nafar fan nomzodi, professor, 6 nafar fan nomzodi, dotsent,5 nafar fan nomzodi, 3 nafar dotsent, 17 nafar katta oqituvchi va 18 nafar oqituvchi mehnat qilmoqda.

Ozbekiston Respublikasi Oliy va orta maxsus talim vazirligining qarori bilan tasdiqlangan rejaga muvofiq 2014-yil 7 aprelda Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universitetida Boshlangich sinflarda talim-tarbiya sifat va samaradorligini oshirishda ingliz tili va axborot kommunikatsion texnologiyalardan foydalanish: muammo va yechimlar mavzusida Vazirlik miqyosida 21-may kuni respublika miqyosida Boshlangich talimning sifatini oshirish, oquv-metodik taminotini takomillashtirish, talim-tarbiya jarayoniga innovatsion texnologiyalarni keng joriy etishning dolzarb masalalari otkaziladigan ilmiy-amaliy anjumanda kafedra professor-oqituvchilari faol ishtirok etdilar.

Hozirgi kunda fakultetda Yosh tilshunos, Molodoy ekolog, Moy rodnoy yazik, Yosh matematik, Ajib sonlar, Qiziqarli matematika, Qiziqarli geometriya, Zanimatelnaya matematika, Jas matematik, Mahoratli pedagog, Jas pedagog, Tarbiya va shaxs, Pedagog innovator nomli ilmiy togaraklar, shuningdek, Meros, Yosh metodist, Jas metodist, Mohir qollar kabi kasbiy togaraklar faoliyat korsatmoqda. Togarak mashgulotlarida talabalarni ilmiy-tadqiqot ishlariga jalb etish hamda ularning kasbiy mahoratlarini oshirishga alohida etibor qaratib kelinmoqda.

Raxbariyat

Boshlangich talim va jismoniy madaniyat fakulteti dekani

Sadikova Albina Venerovna

Bog`lanish uchun

Telefon: 276-75-39

Email:sadikova@tdpu.uz

23 dekabr 2016 yil, O`qilgan:20350

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi

10 dekabr 2016 yil

ғ .

Boshlangich talim pedagogikasi kafedrasi

22 sentabr 2015 yil

Jismoniy madaniyat kafedrasi

12 yanvar 2017 yil

Jismoniy madaniyat, Chaqiriqqacha harbiy ta`lim, Boshlangich ta`lim va sport tarbiyaviy ish, Maktabgacha ta`lim yonalishlarida mutaxassislik fanlarini oqitish metodikasini va oqitishni takomillashtirish.

Boshlangich ta`lim fakulteti yangiliklari

19 oktyabr 2015 yil

Boshlangich ta`lim fakulteti yangiliklari

Boshlangich talim metodikasi kafedrasi oqituvchisi Sultanova Ulbosin Mamadaliyevnaning ochiq amaliy darsi

2 dekabr 2015 yil

Manaviyat ishlari

7 dekabr 2015 yil

2015-yil 1-dekabr kuni Boshlangich talim metodikasi kafedrasi katta oqituvchisi U.A.Masharipova tomonidan Ozbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining 23 yillik bayramiga bagishlab Konstitutsiya huquqimiz kafolati mavzusida oshiq manaviyat soati otkazildi.

Ѣ

15 fevral 2017 yil

Xabar qoldirish

Agar Sizda universitetimiz faoliyati bo`yicha masalalar/muammolar,
ariza, shikoyat yoki takliflar bo`lsa
virtual qabulxona
orqali qoldirishingiz mumkin

Ushbu sahifa bo`yicha fikringizni esa quyida qoldirishingiz mumkin



Ismi sharifingiz:

E-mail:

Fikringiz :
Ximoya kodini kiriting :
  • Pedagogikadan savol

    Ta`lim texnologiyasi turlarini belgilang?

    Javob: Muommali, shaxsga yunaltirilgan, masofaviy, moduli

So`nggi yangiliklar

Foydali manbalar









Bizning loyihalar