Library.tdpu.uz   Elektron majmua   eDarslik.tdpu.uz   asofaviy ta`lim   Pedagog   Kirish      



TOSHKENT DAVLAT
PEDAGOGIKA UNIVERSITETI

O`zbekiston Respublikasi istiqlolga erishgan dastlabki kunlardan boshlaboq, oliy talimda o`z yo`lini tanlab olishga erishdi. Shu manoda jahonning aksariyat taraqqiy etgan mamlakatlaridagi oliy talim tuzilmalari va mazmuni tahlil qilindi. Oqibatda Kadrlar tayyorlash milliy dasturi qoidalariga mos keladigan mazmun vujudga keldi.
Respublikada yagona bo`lgan universitetimiz tayanch oliy talim muassasasi sifatida Talim to`g`risidagi qonun va Kadrlar tayyorlash milliy dasturi hamda davlatimizning talim to`g`risidagi direktiv xujjatlariga asoslangan holda zamonaviy o`qitish texnologiyalaridan xabardor bo`lib, yuqori malakali mutaxassisliklar tayyorlash ishiga samarali ulush qo`shib kelmoqda.
Oliy pedagogik talimning meyoriy xujjatlari rivojlanib borayotgan talim mazmuniga mos ravishda takomillashtirilib borilishi lozim. Bu borada O`zbekiston Respublikasining Vazirlar Mahkamasining 2001 yil 16 avgustdagi 343-sonli qarori asosida OO`MTVining 2002 yil 21 fevraldagi 54-sonli qarori bilan Talim yo`nalishlari bo`yicha DTS va o`quv rejalarini tasdiqlash to`g`risidagi buyrugi asosida bugungi 27 ta talim yo`nalishining DTS lari va o`quv rejalari tasdiqlangan.
Shuningdek, OO`MTVining 2006 yil 15 fevraldagi 38-sonli buyrugiga asosan bakalavriat talim yo`nalishlari bo`yicha fan dasturlari qayta ishlab chiqilgan.
OO`MTVining 2006 yil 24 iyuldagi 167-sonli va 10 avgustdagi 186-sonli buyruqlari bilan barcha talim yo`nalishlarining fan dasturlari tasdiqdan o`tdi va yangi o`quv yilida o`qitiladigan o`quv rejadagi barcha fanlardan ishchi dasturlar tuzilib, 2006 yil 26 avgustda tasdiqlandi.
O`quv metodik boshqarma tomonidan barcha kafedralarga o`qituvchining shaxsiy ish rejasi blankalari tarqatildi, kafedra mudirlari tomonidan xar bir o`qituvchining shaxsiy ish rejalari tasdiqlangan xolda 31 avgustda dekanatlarga taqdim etildi.
Talimning sifat bosqichi professor-o`qituvchilardan talim tizimiga o`ta masuliyat bilan yondoshuvini, har bir mashg`ulotni talabalarga yangi pedagogik texnologiyalarga, o`qitishning yangicha uslublariga tayangan holda o`tishni taqazo etadi.
O`zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2001 yil 4 oktyabrdagi O`rta maxsus kasb-xunar talimi muassasalari uchun pedagog kadrlar tayyorlash tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to`g`risidagi 400-sonli qarorida oliy talim tizimidagi professor-o`qituvchilarning malakasini oshirish masalasi dolzarbligi belgilangan. Bu borada universitet professor-o`qituvchilari istiqbolda mo`ljallangan reja asosida malaka oshirish maskanlariga yuborilmoqda.
Sifatli pedagogik kadrlar tayyorlashda o`quv jarayonini to`g`ri tashkil qilish muhim ahamiyatga ega. Bu borada reyting tizimini amalga oshirish, bu tizimni to`laqonli ishlashi, professor-o`qituvchi va talabalar tomonidan to`g`ri tashkil etilishida malum yutuqlarga erishildi. Xar oyda bir marotaba talabalar tomonidan fanlar bo`yicha to`plagan reyting ballari qaydnomalarda, akadem gurux jurnallarida, reyting oynalarida xamda universitetda avtomatlashtirilgan tizim UNICOS tizimida yoritilib borilmoqda. Bu esa talabalarni o`quv yili davomida faollashtirishga kiritib, bilimlarni o`z vaqtida o`zlashtirishlarini taqazo etadi.


Raxbariyat




O`quv ishlari bo`yicha prorektor
Ergashev Dilshod Unarovich

Bog`lanish uchun
Telefon: 255-55-67
Email: d.ergashev@inbox.ru
  • Pedagogikadan savol

    Oliy ta`lim uchun tayyorlanadigan darslikka qo`yiladigan talabni toping?

    Javob: Chuqur ilmiy uslubiy, yuqori sifat va miqdor ko`rsatkichda bo`lishi

So`nggi yangiliklar


Foydali manbalar